קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 42 דק.
מנות36
ציון בריאות1
מגזין

Garam Masala-Gingerbread שוקולד

Garam Masala-Gingerbread שוקולד
Garam Masala-זנגביל שוקולד עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מספק 36 מנות. עם 185 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמאה, סודה לשתייה, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-42 דקות. עם כפית ציון של 21% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו Garam Masala - עוגת שוקולד, garam מסאלה, איך לעשות punjabi garam מסאלה אבקה בבית, ו גארם מסאלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את הקמח, אבקת קקאו, סודה לשתיה, מלח, וגראם מסאלה בקערה גדולה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את החמאה לקערה של מערבל לעמוד מצויד במשוט (או בקערה גדולה אם באמצעות מערבל יד). לנצח על מהירות בינונית-גבוהה עד החמאה חלקה, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הסוכר וג ' ינג ' ר; ממשיכים להכות על מהירות בינונית גבוהה עד אור ורך, על 4 דקות. לגרד את הצדדים של הקערה והכה בביצה עד משולב באופן מלא.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את המולסה וממשיכים להכות עד התאגד באופן מלא.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הקמח ב 2 קבוצות ומערבבים נמוך עד בשילוב ויוצרים בצק דביק. מחלקים את הבצק לשניים, עוטפים בניילון נצמד, וטופחים למלבנים בעובי 2 (1/2 אינץ'). צ ' יל לפחות 2 שעות ועד לילה.
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים התנור ל 350 מעלות F ולהתאים מתלים לחלק התחתון והחלק העליון של התנור. קו 3 עד 4 דפי אפייה עם נייר קלף. אבק קל משטח עבודה נקי עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
7
מגלגלים כל חלק מהבצק לתוך מלבן עבה של 1/4 אינץ ' (אם הבצק הופך רך, צונן קצת במקרר).
מרכיבים שתצטרך
8
חותכים את הבצק עם חותכי עוגיות 3 אינץ', שכב על דפי אפייה מוכנים על 1 אינץ ' בנפרד, וצינה במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
אופים עד שהעוגיות מוזהבות בקצוות, כ -12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
העברה למתלה להתקרר לחלוטין. לקשט, לפי הצורך, עם זיגוג שוקולד או זיגוג מלכותי.
מרכיבים שתצטרך
11
מקשטים עם זרעי שומר קלויים, עלי ורדים יבשים, או דראג ' י כסף.
מרכיבים שתצטרך
12
מערבבים את כל החומרים בקערה בטוחה במיקרוגל, מכסים בניילון נצמד ומבשלים עד שהשוקולד נמס, בערך 1/2 דקות. מערבבים כדי להחליק ולשלב.
מרכיבים שתצטרך
13
מערבבים את כל החומרים בקערה בינונית. הכה עם מערבל יד חשמלי מעל מהירות בינונית גבוהה עד שהוא יוצר פסגות עבה ומבריק, על 6 דקות.

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, בתוספת לאבקקמח לכל מטרה, בתוספת לאבק11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץשוקולד מריר, קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים3(חוֹרֶף)חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו מעובד הולנדיתאבקת קקאו מעובד הולנדית1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות2(חוֹרֶף)אבקה לבנה ביצהאבקה לבנה ביצה2(יכול להיות או להרחיק)garam masala (תערובת תבלינים הודית זמינה בחנויות מיוחדות)garam masala (תערובת תבלינים הודית זמינה בחנויות מיוחדות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל מגורד טריזנגביל מגורד טרי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1(יכול להיות או להרחיק)מלח משובחמלח משובח2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח12(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר (1 1/2 מקלות)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר (1 1/2 מקלות)3(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב4(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב36ריבס, קצוץ טרי או קפואזרעי שומר קלויים, עלי ורדים יבשים ודוכני זהב או כסף, לקישוטזרעי שומר קלויים, עלי ורדים יבשים ודוכני זהב או כסף, לקישוט