קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות33
מגזין

Hoppin 'סלט ג' ון עם רוטב דבשה

Hoppin 'סלט ג' ון עם רוטב דבשה
Hoppin 'סלט ג' ון עם רוטב דבשה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 342 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם במיה, מולסה מתונה בטעם, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. מתכונים דומים: Hoppin 'סלט ג' ון, שרימפס וhoppin 'סלט ג' ון, ו חריף Hoppin 'סלט ג' ון.

הוראות

1
להקציף הראשון 4 מרכיבים בקערה קטנה כדי להתמזג; העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
מבשלים אפונה שחורה ו ים בסיר גדול של מים מלוחים רותחים עד רך, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
ניקוז; מגניב.
4
מניחים בקערה גדולה.
5
תוסיפי אנדויי, במיה ובצל.
מרכיבים שתצטרך
6
תוסיף מספיק רוטב למעיל ותזרוק.
7
מנה אחת מכילה את הדברים הבאים: 420.51 קלוריות (קק "ל), 51.1% קלוריות משומן, 23.87 (g) שומן, 7.25 (g) שומן רווי, 37.42 (מ" ג) כולסטרול, 35.50 (g) פחמימות, 5.33 (g) סיבים תזונתיים, 10.70 (g) סוכרים סה " כ, 30.17 (g) נטו, 17.00 (g) פחמימות חלבון
8
עצמי

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Karthauserhofkarthauserhofberg ריזלינג Kabinett. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
קארטהאוסרהוף קארטהאוסרהופברג ריזלינג קאבינט
קארטהאוסרהוף קארטהאוסרהופברג ריזלינג קאבינט
ניחוח משהו שמרים, טרי מאוד עם מבטא מובהק של פירות אדומים, במיוחד פטל. ארון ריקודים קלאסי, קל עם גימור מינרלי בסדר.