קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

Jambalaya ® של Zatarain Spruced-up

Jambalaya ® של Zatarain Spruced-up
Jambalaya ® של Zatarain Spruced-up עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 631 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 51 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. גשו לסופר וקנו בצל, מים, תערובת ג'מבליה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . וזה די טוב. נסו Spruced-Up Spaghetti, Spruced-Up נבטים, ו ממרח גבינה מוקרם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה. מבשלים ומערבבים נקניק ובצל בשמן חם עד הנקניק והבצל הם השחמה, 7 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
יוצקים מים, תערובת jambalaya, ועגבניות חתוכות לקוביות עם פלפלים ירוקים צ ' ילה לסיר; להביא את התערובת לרתיחה, להפחית את החום לנמוך, לכסות את הסיר, ומבשלים עד המים נספגים בעיקר והאורז הוא רך, על 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. טרות Gaudan O Rosal Albarino תערובת עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
בצבע ירקרק - צהוב, היין הזה יש אף נדיב של אפרסק בשל, קליפת תפוז, פרח לבן ותפוח אפוי; הפה הוא עגול עם רמזים של מינרליות ודבש. זה מסיים פריך ונקי חושף המבנה המדהים שלה ואיזון חומציות.