קושימומחה
מוכן ב1 ש, 26 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

Jerk שפשף ירכיים עוף עם מנגו תוצרת בית-רוטב חריף Habanero

Jerk שפשף ירכיים עוף עם מנגו תוצרת בית-רוטב חריף Habanero
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל אידיוט שפשף ירכיים עוף עם מנגו תוצרת בית-Habanero רוטב חריף. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 660 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 42 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 26 דקות. אם יש לכם מנגו, טימין, אבקת קאייןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו Jerk בגריל שפשף עוף עם Habanero-זיגוג מנטה, מנגו בגריל-Habanero Jerk Chicken, ו עוף עם מנגו צלוי וצ'ילי הבנרו (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים את כל התבלינים בקערה קטנה. לשפשף את צד העור של העוף עם לשפשף ולתת לנוח במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
תבליניםתבלינים
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים את הגריל לחום בינוני וגריל את הירכיים, צד העור למטה במשך 12 עד 15 דקות, או עד חום זהוב. סובב את העוף, לסגור את המכסה של הגריל ולהעביר את העוף לצד (או חלק קריר) של הגריל. המשך לבשל במשך 6 עד 7 דקות או עד מבושל לחלוטין דרך.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
קריר יותרקריר יותר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר לצלחת ולתת לנוח 5 דקות לפני ההגשה.
5
מגישים פרוסות מנגו טריים ורוטב חריף Habanero.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
צ ' ילי Habaneroצ ' ילי Habanero
מנגומנגו
6
מפזרים עלי כוסברה למעלה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
7
שמן חום בסיר בינוני מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
מוסיפים בצל, שום, מנגו, habanero וחומץ ומבשלים על אש נמוכה במשך 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' ילי Habaneroצ ' ילי Habanero
מנגומנגו
חומץחומץ
שוםשום
בצלבצל
9
מניחים את התערובת בבלנדר תערובת עד חלקה. אם התערובת עבה מדי, להוסיף כמה כפות של מים חמים או חומץ. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קאייןאבקת קאיין81/2 כוס פלוס 2 כפיות שמנת חמוצה1/2 כוס פלוס 2 כפיות שמנת חמוצה1השארכוסברה, לקישוטכוסברה, לקישוט11 קילו קישואים,תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,ציפורן טחוןציפורן טחון2(חוֹרֶף)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname2(חוֹרֶף)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1habanero, קצוץhabanero, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמנגו טרי פרוסמנגו טרי פרוס2מנגו בשל, קלופים, מגולענים וקצוצים גסמנגו בשל, קלופים, מגולענים וקצוצים גס1קטןבצל ספרדי, קצוץ דקבצל ספרדי, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור גספלפל שחור גס4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2(יכול להיות או להרחיק)טימין יבשטימין יבש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן