קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות3
ציון בריאות13
מגזין

Migas-סגנון טקסס המרכזי

Migas-סגנון טקסס המרכזי
צריך ארוחת בוקר ללא גלוטן? Migas-סגנון טקסס המרכזי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 724 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם פלפל חלפיניו-זרעים הוסרו-דק, בצל דק, טורטיות תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. . מתכונים דומים: סלט כרוב במרכז טקסס, טקסס מיגס, ו מעושן, ספייס שפשף, טקסס בסגנון בריסקט על טקסס טוסט.

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, Albarino, ו Grenache הן אפשרויות נהדרות לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. Hacienda Lopez de Haro Tempranillo עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Hacienda Lopez de Haro Tempranillo
Hacienda Lopez de Haro Tempranillo
ההזדקנות הקצרה שלה, 3-4 חודשים בחביות חדשות, מספקת את מורכבות היין, מלווה פירות אדומים וניחוחות ליקוריץ אופייניים למגוון. יין טעים, עשיר בטעמים פירותיים עם מבנה טאנין מתוק שמשאיר טעם לוואי ארוך.