קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות12
מגזין

Minestrone סופר מהיר

Minestrone סופר מהיר
Minestrone סופר מהיר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 19 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 418 קלוריות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו שיני שום, עגבניות משומר, ציר עוף, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו עוף קוקוס: סופר מהיר-סופר קל - סופר יאם, מינסטרונה עוף מהיר, ו Minestrone מהיר וקל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מומלחים לרתיחה על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הפסטה ומבשלים על פי הוראות החבילה עד אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
3
מסננים ומעבירים את הפסטה לתבנית אפייה. לזרוק את הפסטה עם קצת שמן זית כדי למנוע דבק.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
בסיר גדול מעל חום בינוני, לחמם את ציר העוף.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
בסיר גדול נוסף על חום גבוה, חום 1/4 כוס שמן. כאשר השמן חם אבל לא מעשן, להוסיף את pancetta ומבשלים עד שהוא מתחיל חום, 3 עד 4 דקות, מפנה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים את השום ומבשלים עד שהוא מתחיל חום, על 1 דקה, ערבוב מדי פעם. מנמיכים את החום למדיום ומוסיפים את הבצל, הסלרי והגזר.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
7
מבשלים עד שהירקות רכים, 8 עד 10 דקות, ערבוב מדי פעם כדי למנוע בראונינג.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
8
מוסיף את עשבי תיבול קצוצים. להעלות את החום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
עשבי תיבולעשבי תיבול
9
מוסיפים את השעועית, העגבניות, הקישואים ותפוחי האדמה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
קישואיםקישואים
שעועיתשעועית
10
מוסיפים את ציר העוף ומביאים לרתיחה. ואז להביא אותו לרתיחה ומבשלים עד תפוחי האדמה הם מכרז, 12 עד 15 דקות, ברפרוף כל קצף את החלק העליון של המרק. מתבלים בנדיבות עם פלפל.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפלפלפל
מרקמרק
11
מוסיפים מלח, לפי הטעם. רק כמה דקות לפני ההגשה, להוסיף את פסטה tubetti מבושל.
מרכיבים שתצטרך
TubettiTubetti
מלחמלח
12
מגישים חם עם פרמזן ושמן זית עבר ליד השולחן.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פרמזןפרמזן
1
מוסיפים את הפסטה המבושלת ממש לפני ההגשה. אם הוא יושב במרק זמן רב מדי, הוא מפתח מרקם רפוי. Tubetti (צינורות חלולים קטנים) הם הפסטה הקלאסית עבור minestrone, אבל אתה יכול להחליף עוד צורה קטנה של פסטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מרקמרק

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית קנליני, מנוקז ושטוףשעועית קנליני, מנוקז ושטוף411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוך (2 עד 3 גזר בינוני)גזר חתוך (2 עד 3 גזר בינוני)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי חתוך (2 גבעולים בינוניים)סלרי חתוך (2 גבעולים בינוניים)1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה חתוכים לקוביות, קלופים russet (1 russet גדול)תפוחי אדמה חתוכים לקוביות, קלופים russet (1 russet גדול)61 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשיני שום, כל חתך ב 1/2 לאורכושיני שום, כל חתך ב 1/2 לאורכו10ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פנצ'טה, חתוכה ל-3 חלקים.פנצ'טה, חתוכה ל-3 חלקים.2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוזמרין קצוץ דק או עלי טימיןרוזמרין קצוץ דק או עלי טימין113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה גביע tubetti, או צורת פסטה קטנה אחרתפסטה גביע tubetti, או צורת פסטה קטנה אחרת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץ דק (2 בצל קטן)בצל צהוב קצוץ דק (2 בצל קטן)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים חתוכים לקוביות (ירוק / צהוב) (5 קישואים קטנים)קישואים חתוכים לקוביות (ירוק / צהוב) (5 קישואים קטנים)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Antinori Badian Passignano קיאנטי Classico Gran Selezione. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.