קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

Muamba De Galinha (תבשיל עוף)

Muamba De Galinha (תבשיל עוף)
המתכון Muamba De Galinha (תבשיל עוף) מוכן בסביבות 1 שעה ו 15 דקות והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומתאים לאוהבי מזון אפריקאי. יש מרק זה 372 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 28 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח, מיץ לימון, שמן דקלים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו סלט עוף ברזילאי Aka Salpicao Especial De Galinha, Arroz De Galinha (מומצא), ו עוף בסיר קרוק ונזיד שעועית: עוף שנשאר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', צ ' נין בלאן וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי באפריקה. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. היין Fram Pinotage עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יינות Fram Pinotage
יינות Fram Pinotage
תערובת מסקרנת של פירות אדומים בשלים, עם ניחוחות שומר דמוי שמיר בקצה החיצוני של פרופיל הטעם. החיך הוא ארוז עם טאנין דק מאוד מובחן הוספת חיוניות כדי לאזן את ריכוז הפרי.