קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

Paella Valenciana

Paella Valenciana
המתכון Paella Valencianan מוכן בסביבות 1 שעה ו 15 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומתאים לאוהבי מזון אירופאי. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 632 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 34 גרם של שומן למנה. אם יש לכם עגבניות, פלפל, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הזעפרן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט זעפרן שמנת כקינוח. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכונים דומים: Paellan A La Valenciana, Paella Valenciana, ו Paella Valenciana.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F. במחבת פאייה, מחממים את שמן הזית ומטגנים את החזיר והעוף עד שהוא זהוב. לאחר מכן, מוסיפים שום, עלה דפנה, בצל ופלפל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
לטגן עד בצל הם שקופים.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים יין לבן, עגבניות, זעפרן, מלח ופלפל. מביאים לרתיחה במשך 3 דקות. לאחר מכן, מוסיפים אורז ועוף ומביאים לרתיחה. לאחר מכן מוסיפים פירות ים ומכסים את הפאייה ואופים בתנור ב 350 מעלות במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה
זעפרןזעפרן
קישואים, לא קלופים וקצוציםקישואים, לא קלופים וקצוצים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
מקשטים עם אפונה, פימנטוס, אספרגוס, ופלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעםפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעם170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף, חתוך בחתיכותחזה עוף, חתוך בחתיכות567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1פלפל ירוק, חתוך ברצועותפלפל ירוק, חתוך ברצועות170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה ירוקה מבושלתאפונה ירוקה מבושלת113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה דקר, לחתוך לחתיכותפילה דקר, לחתוך לחתיכות1לימון, חתוך לפרוסותלימון, חתוך לפרוסות6צדפות littleneckצדפות littleneck6ספגטי מיובש בקופסהספגטי מיובש בקופסה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל, ג'וליאןבצל, ג'וליאן6רצועות פימנטו (פלפל קלוי) רצועות פימנטו (פלפל קלוי)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירך חזיר, חתוך בחתיכותירך חזיר, חתוך בחתיכות1צביטהזעפרן קורטזעפרן קורט11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים ומוגדרים בינונישרימפס קלופים ומוגדרים בינוני113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טבעות דיונוןטבעות דיונון1עגבניות קלופות, זרע, וקצוץעגבניות קלופות, זרע, וקצוץ6ספירס אספרגוס לבןספירס אספרגוס לבן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לא מבושל ולנסיה או אורז קצר אחרלא מבושל ולנסיה או אורז קצר אחר

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, אלברינו, Grenache הם הבחירה העליונה שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טרידנטה טרידנטה Tempranillo. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Tridente Tridente Tempranillo
Tridente Tridente Tempranillo
15 חודשים בחבית, 8 חודשים גיל בקבוק. מיוצר מכרמים עתיקים ואסו הכשיר עד גיל 110, מותסס במכלי נירוסטה, ולאחר מכן בגיל 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. יינות סגולים עמוקים זה יש הערות של אלון קלוי, גרפיט בלסמי. הטעמים הם פירות בצפיפות עם קרם דה קסיס מתמשך דרך הסיום המתמשך.