קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות5
ציון בריאות11
מגזין

Paula Deen Surf And Terf

Paula Deen Surf And Terf
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל פאולה Deen לגלוש טורף. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 352 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. מתאים ל-5 מנות. גשו לסופר וקנו חמאה, מלח ופלפל, מלח ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-20 דקות. מתכונים דומים: הסטרוגנוף הטוב ביותר של פאולה-פאולה דין, שטח גלישה, ו Surf And Turf For Two.

הוראות

1
מתבלים את הפילה עם מלח ופלפל, לפי הטעם, ואבקת שום משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת שוםאבקת שום
2
שלב את שאר החומרים בשקית zip-top.
3
מוסיפים את הבשר לשקית ומשרים במקרר במשך 2 עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
4
מחממים תנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מעבירים פילה למחבת מטאטא וצולים בתנור במשך 12 עד 20 דקות, בהתאם לדונריות הרצויה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
תנורתנור
6
הסר מהתנור ולתת לנוח לפני חיתוך.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הסר את בשר הלובסטר גלם מהקליפה לחתוך לחתיכות.
מרכיבים שתצטרך
בשר לובסטרבשר לובסטר
8
במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה, להמיס חמאה בצל לטחון עד מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מוסיפים את בשר הלובסטר ומבשלים עד שהוא פשוט מתחיל להפוך ורוד. ואז מערבבים במיץ לימון ומבשלים עד שהוא מופחת בחצי. ואז מערבבים את השמנת ומבשלים ומערבבים עד השמנת מתעבה. מערבבים בפרמזן, פטרוזיליה ומלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בשר לובסטרבשר לובסטר
מיץ לימוןמיץ לימון
פרמזןפרמזן
פטרוזיליהפטרוזיליה
קרםקרם
10
תבנה את הכריך שלך, החל מהפרוסות של פילה מיניון על הלחמניה הקלויה. כפית חלק מחתיכות הלובסטר על גבי הסטייק. תעמיסו את הצ ' יפס. למעלה עם כפית של רוטב פרמזן של לובסטר. ערימה על כמה פרוסות חסה, עגבניות ובצל, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
פילה מיניוןפילה מיניון
צ ' יפסצ ' יפס
פרמזןפרמזן
חסהחסה
לובסטרלובסטר
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
רוטברוטב
סטייק.סטייק.
גלולגלול

מרכיבים

4(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2עלי חסה חמאה, אופציונליעלי חסה חמאה, אופציונלי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה מיניוןפילה מיניון11 קילו קישואים,קצוצים דק עלי רוזמרין טרייםקצוצים דק עלי רוזמרין טריים5ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס מתובלצ'יפס מתובל1שן שום טחוןשן שום טחון5ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת שוםאבקת שום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי1( חצילים)זנב לובסטרזנב לובסטר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק5ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל, פרוס, אופציונליבצל, פרוס, אופציונלי2(חוֹרֶף)פרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה קצוצים טרייםעלי פטרוזיליה קצוצים טריים5ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי5ריבס, קצוץ טרי או קפואמועדון גדול או לחמניות hoagie, לפצל קלוימועדון גדול או לחמניות hoagie, לפצל קלוי5ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות, פרוסות, אופציונליעגבניות, פרוסות, אופציונלי