קושימומחה
מוכן ב30 דק.
מנות250
ציון בריאות75
מגזין

אמנון ורקרוז עם מתכון אורז כוסברה

אמנון ורקרוז עם מתכון אורז כוסברה
אמנון ורקרוז עם מתכון אורז כוסברה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, מתכון ידידותי fodmap יש 631 קלוריות, 88 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. אם יש לכם פימיאנטו-זיתים ממולאים, תערובת אורז, תערובת אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. עם כפית מתכונים דומים: Tilapia Veracruz, סגנון Veracruz Tilapia, ו אמנון עם כוסברה פסטו (TILAPIAn A LA PLANCHA CON PESTO DE CILANTRO).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.