קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות35
מגזין

Pilaf אורז בר ערמונים

Pilaf אורז בר ערמונים
צריך ללא גלוטן ותוספת טבעונית? ערמונים אורז בר Pilaf יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 9 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 398 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך זעפרן, שמן זית, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכונים דומים: אורז ערמון ופילאף, אורז בר מילוי ערמונים, ו אורז בר, ערמון & מלית סקווש.

הוראות

1
מחממים את השמן בתחתית רחבה pot.In מעבד מזון, לטחון גס את הבצל, ולהוסיף שמן.מטגנים בטמפרטורה בינונית עד מאוד כהה. שמור.מסננים את האורז ומניחים בסיר עם 8 כוסות מים וכל שאר החומרים.מביאים לרתיחה.להפחית בינוני, לכסות ולבשל על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מוסיפים את הבצלים השמורים ומערבבים ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מגישים חם.