קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

Popovers ממולא סלט קצוץ סרטן, אבוקדו ומנגו

Popovers ממולא סלט קצוץ סרטן, אבוקדו ומנגו
Popovers ממולא עם סלט קצוץ סרטן, אבוקדו ומנגו הוא pescatarian מנה צדדית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 20 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 427 קלוריות. גשו לסופר וקנו קרם פרש, מיץ ליים, שמן חריע ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו סלט סרטן עם אבוקדו ומנגו, סלט מנגו ואבוקדו סרטן, ו סלט סרטן, מנגו ואבוקדו עם רוטב הדר (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: ציוד מיוחד: מחבת popover 6 ספירה (כל כוס על קיבולת 2/3 כוס)
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
עבור popovers: למקם מתלה במרכז התנור ולחמם מראש את התנור ל 400 מעלות F. לרסס מחבת popover 6 ספירה, שש 1 כוסות סופלה קרמיקה כוס, כוסות פודינג זכוכית, או כוסות מאפין עם תרסיס שמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס שמן צמחיתרסיס שמן צמחי
פודינגפודינג
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
מחבתמחבת
3
בבלנדר, לשלב את החלב, קמח, חמאה, סוכר, מלח, זנגביל וביצים להתמזג עד חלקה. לגרד את הצדדים להתמזג עד הבלילה חלקה מאוד. מחלקים את הבלילה שווה בין המנות מוכנות, על 1/3 כוס כל.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
אופים את popovers מבלי לפתוח את דלת התנור, עד נפוח וחום עמוק, 35 עד 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
עבור הסלט: בעוד popovers לאפות, בקערה גדולה, לשלב את גרידת תפוזים וליים, מיצי תפוזים וליים, קרם פרש, מלח ופלפל. בהדרגה להקציף בשמן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קרם פרשקרם פרש
גרידת לייםגרידת ליים
כתוםכתום
לייםליים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מקציףמקציף
קערהקערה
6
מוסיף את בשר סרטנים, רדיקיו, בצל, אבוקדו ומנגו. לזרוק עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
רדיקיו.רדיקיו.
בשר סרטניםבשר סרטנים
אבוקדואבוקדו
בצלבצל
מנגומנגו
7
כאשר popovers נאפים דרך, להסיר את popovers מהתנור. לסובב כל אחד מתוך הצלחת שלה מגניב על מתלה חוט.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
8
מניחים את המאפים על מגש. באמצעות סכין משונן, להסיר את החלק העליון של popovers. באמצעות כף גדולה, למלא כל popover עם סלט, mounding במרכז.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
9
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

1גדולאבוקדו, חצוי, מגולפים, חתוכים לקוביותאבוקדו, חצוי, מגולפים, חתוכים לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)חמאה, נמס, מקוררחמאה, נמס, מקורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קרם פרשקרם פרש2largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1סיד, מקונןסיד, מקונן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים טרי, טפיחה יבש, קוביות אם גדולבשר סרטנים טרי, טפיחה יבש, קוביות אם גדול454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מנגו, קלופים, זורעים, חתוכים לקוביותמנגו, קלופים, זורעים, חתוכים לקוביות3(חוֹרֶף)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1( חצילים)כתום, מקונןכתום, מקונן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרדיקיו קצוץ או 1 כוס קצוץ אדום בלגי endiveרדיקיו קצוץ או 1 כוס קצוץ אדום בלגי endive796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זעפרןשמן זעפרן1(יכול להיות או להרחיק)מלח משובחמלח משובח11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא, בטמפרטורת החדרחלב מלא, בטמפרטורת החדר