קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

Posole עם ירקות דרומיים, Chayote, דובדבנים יבשים, פקאן

Posole עם ירקות דרומיים, Chayote, דובדבנים יבשים, פקאן
מתכון Posole עם ירקות דרומיים, Chayote, דובדבנים יבשים, פקאן יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 45 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 3 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 213 קלוריות. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זול למדי. אם יש לך חומץ סיידר, מלאי ירקות, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. עם כפית ציון של 22% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: סלט עוף עם אגוזי פקאן ודובדבנים יבשים, מילוי חיטה מלאה עם דובדבנים יבשים ופקאנים, ו טמלה שוקולד עם פקאן ודובדבנים יבשים.

הוראות

1
מסננים את posole ומניחים בסיר. מכסים עם המניה ומביאים לרתיחה. להפחית את החום לרתיחה ולבשל במשך 1 שעה, או עד posole הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים ושומרים את posole ואת נוזל בישול בנפרד.
3
בסיר, מחממים את שמן הזית עד לעישון קל.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הבצל ואת sauté במשך 1 דקה מעל חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את השום ומבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הירוקים, chayotes, ו 1 כוס של נוזל בישול posole. מכסים את המחבת, מפחיתים את החום לרתיחה, ומבשלים 20 דקות, או עד שהירוקים רכים.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר את המכסה ואת המודעה דובדבנים יבשים, פקאן, חומץ, posole שמורות. מבשלים על אש נמוכה, חשוף, במשך 10 דקות. מערבבים בחמאה ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים באופן מיידי.
9
דרום-מערב צמחוני מאת סטפן פילס
10
Clarkson N. Potter

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.