קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

Pukacapas-אמפנדס גבינה מתובלת (בוליביה)

Pukacapas-אמפנדס גבינה מתובלת (בוליביה)
Pukacapas-גבינת Empanadas מתובלת (בוליביה) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 488 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא מחיר סביר מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. גשו לסופר וקנו חלפיניו, חמאה, בצל ירוק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. , שהוא מוצק. נסו טאפאס אמפנדס פיקנטי, אמפנדס עוף חריף, ו אמפנדס שעועית שחורה מתובלת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית ניתן לזווג עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טרידנטה טרידנטה Tempranillo. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Tridente Tridente Tempranillo
Tridente Tridente Tempranillo
15 חודשים בחבית, 8 חודשים גיל בקבוק. מיוצר מכרמים עתיקים ואסו הכשיר עד גיל 110, מותסס במכלי נירוסטה, ולאחר מכן בגיל 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. יינות סגולים עמוקים זה יש הערות של אלון קלוי, גרפיט בלסמי. הטעמים הם פירות בצפיפות עם קרם דה קסיס מתמשך דרך הסיום המתמשך.