קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות33
מגזין

Puntine di Maiale con Polenta: צלעות חזיר עם פולנטה

Puntine di Maiale con Polenta: צלעות חזיר עם פולנטה
Puntine di Maiale con Polenta: צלעות חזיר עם פולנטה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 8 . מנה אחת מכילה 852 קלוריות, 59 גרם חלבון ו 53 גרם שומן. גשו לסופר וקנו בצל, עגבניות, זיתים, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -50 דקות. וזה טוב. מתכונים דומים: פולנטה עם עגבניות טריות ופרמזן צ'יפס / פולנטה עשוי בקלות, Croste Di Polenta Con Cicoria (קרום פולנטה עם צ'יקו מטוגן, ו Medaglioni Di Polentan E Prosciutto Al Forno – אפוי מדליונים פולנטה עם בשר חזיר.

הוראות

1
לקצץ את עודף שומן מן הבשר. אם החזיר הוא בחתיכה 1, להפריד אותו לחתיכות על ידי חיתוך בין הצלעות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
חזירחזיר
צלעותצלעות
2
מחממים את השמן במחבת סאוט 12 אינץ ' על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבשר בשכבה אחת. קח כ -20 דקות כדי להשחים אותו לאט, עד חום כהה וקשוח מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
4
הסר את הבשר למגש.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
5
שמור על החום בינוני כמו שאתה מערבבים בצל ופטרוזיליה. מבשלים 10 דקות, או עד חום זהוב, דואג לא לשרוף את הזיגוג בתחתית המחבת. מערבבים לעתים קרובות. מערבבים את עלי המפרץ ותבלינים. להחזיר את הבשר למחבת, פונה כדי לצפות אותו עם ירקות ותבלינים.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
תיבולתיבול
ירקירק
פטרוזיליהפטרוזיליה
תבליניםתבלינים
זיגוגזיגוג
בצלבצל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
יוצקים את היין, התאמת החום כך שהוא בועות לאט. כשהיין מתבשל למטה במשך 10 עד 15 דקות, השתמש במרית עץ כדי לגרד את חתיכות השחמה בתחתית המחבת.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת
7
מוסיפים את רוטב העגבניות. מערבבים את הזיתים, ומביאים את התערובת לבועה איטית מאוד על אש נמוכה. מכסים בחוזקה ומבשלים על אש נמוכה 1 שעה. מתבלים במלח ופלפל. לרפרף כל שומן מפני השטח של הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
זיתיםזיתים
רוטברוטב
8
מפזרים בזיליקום מעל ומגישים עם פולנטה בגריל.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
באזיל!באזיל!
9
בסיר 3 ליטר, מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
10
מוסיף את הבצל ושום, ומבשלים עד חום זהוב רך וקליל, על 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
11
מוסיפים את הקורנית והגזר, ומבשלים 5 דקות יותר, עד שהגזר רך למדי.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
טימיןטימין
12
מוסיפים את העגבניות ואת המיץ ומביאים לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. מנמיכים את החום ומבשלים במשך 30 דקות עד עבה כמו דגנים חמים. מתבלים במלח ומגישים. רוטב זה מחזיק 1 שבוע במקרר או עד 6 חודשים במקפיא.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
מלחמלח
13
בסיר בינוני, להביא את המים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
14
מוסיפים את הפולנטה, בהדרגה, תוך ערבוב כל הזמן עם מקצף. חום נמוך יותר לרתיחה, מתבלים במלח, ומבשלים 5 עד 7 דקות, עד עקביות של שיבולת שועל עבה.
מרכיבים שתצטרך
שיבולת שועלשיבולת שועל
פולנטהפולנטה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
15
יוצקים את הפולנטה לתוך נקי, אבל לא משומן 9 על ידי 13 אינץ ' צלחת אפייה ולאפשר להתקרר במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
16
מחממים את הגריל או את הגריל.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
גרילגריל
17
חותכים את הפולנטה לרבעים, ואז חצי כל רבעון באלכסון כדי להפוך 8 טריזים.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
18
מברשת את הפרוסות עם 1 כף שמן זית, להגדיר על הגריל, ומבשלים עד חרוך מעט ופריך, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

מרכיבים

2larges3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2קילוגרםקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורותקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורות11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קרוע דקגזר, קרוע דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)3(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)1חבורהבזיליקום טרי לחתוך לתוך shifponadeבזיליקום טרי לחתוך לתוך shifponade3(חוֹרֶף)קצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשיםקצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשים4שיני שום, קלופים ופרוסים דקשיני שום, קלופים ופרוסים דק1צביטהAllspice קרקע נדיבהAllspice קרקע נדיבה1צביטהקינמון טחון נדיבקינמון טחון נדיב1צביטהציפורן קרקע נדיבהציפורן קרקע נדיבה3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליגוריאני או ניסואז זיתים שחורים, מגולעניםליגוריאני או ניסואז זיתים שחורים, מגולענים1גדולבצל, פרוס דקבצל, פרוס דק1בצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץבצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץ4(חוֹרֶף)פטרוזיליה איטלקית קצוצהפטרוזיליה איטלקית קצוצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבישול מהיר פולנטה או קמח תירס צהובבישול מהיר פולנטה או קמח תירס צהוב2קילוגרםבשר חזיר רזה בסגנון כפרי צלעות חילוףבשר חזיר רזה בסגנון כפרי צלעות חילוף11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו נואר, שיראז, Zinfandel

פינו נואר, שיראז וזינפנדל הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. צלעות חזיר וענבים צלויים אחרים עם רטבים מתוקים ומתובלים עובדים היטב עם יינות אדומים אלה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.