קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות51
מגזין

Ratatouille

Ratatouille
גשו לסופר וקנו עגבניות, חצילים, שיני שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה מרהיב. נסו Ratatatouille של Ratatouille (Thomas Keller ' s Confit Byaldi), Confit Byaldi (aka Ratatouille ' s Ratatouille), ו Tartouille tatin Tartlets-Tartelettes tatin à la ratatatouille (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים הראשון 5 מרכיבים לחתיכות 1 אינץ'.
2
בצל מטוגן ושום בשמן חם במחבת גדולה מעל חום בינוני 5 עד 7 דקות או רק עד הבצל הוא רך. מערבבים עגבניות והבא 2 מרכיבים, ומטגנים 8 עד 10 דקות או רק עד חצילים מתחיל להתרכך. מערבבים בפלפלים, קישואים ודלעת; מכסים ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 8 עד 10 דקות או עד שהירקות רכים ונוזלים מצטמצמים מעט. מערבבים בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ירקירק
חצילחציל
עגבנייהעגבנייה
קישואיםקישואים
שוםשום
סקוושסקווש
באזיל!באזיל!
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים מלח ופלפל טחון טרי לפי הטעם, ומטגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
מלחמלח

ציוד

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Superieur בורדו Cru Monplaisir עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Cru Monplaisir בורדו Superieur
Cru Monplaisir בורדו Superieur
מעוצב בסגנון מלוטש, מציע ארומטיקה בורדו קלאסי של שזיפים, תאנים, גרפיט, דומדמניות שחורות מגע של אלון. קברנה מוסיף מבנה וקשיחות לטאנינים משייים אחרים, מסיים במתינות ארוך ועלים טריים. זוג עם רוזמרין ו טימין כתף טלה מטוגנת או המבורגרים צלעות קצרים עקף בגרוייר.