קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

S ' Mores עוגיות כדור קופץ

S ' Mores עוגיות כדור קופץ
, המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 223 קלוריות. והוא יספק כ 16 מנות. 300 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם וניל, גבינת שמנת פילדלפיה, שוקולד חצי מתוק של בייקר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו איילים קוקי כדור קופץ, חג OREO עוגיות כדור קופץ, ו כדור עוגיות עץ חג המולד קופץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
קוצצים 6 grahams גס; להפריש. דק למחוץ grahams הנותרים; לערבב עם גבינת שמנת, סוכר ווניל עד מעורבב היטב. השתמש 2 כף. של תערובת גבינת שמנת כדי פרווה שווה כל מרשמלו. (ציפוי יהיה דק.)
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
מרשמלומרשמלו
ונילוניל
סוכרסוכר
2
מיקרוגל חצי מתוק ושוקולד לבן באותה קערה למיקרוגל על גבוה 2 דקות. או עד שוקולדים נמסים לחלוטין תערובת מעורבב היטב, ערבוב כל 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
3
לטבול 1 מקל סוכרייה על מקל על 1/2 אינץ ' עמוק בשוקולד; להכניס סוף מצופה שוקולד למרכז של 1 מרשמלו מצופה. חזור עם שאר המרשמלו. לטבול 1 מרשמלו הנותרים שוקולד נמס; לנער בעדינות כדי לאפשר עודף שוקולד לטפטף בחזרה לקערה. לטבול מרשמלו ב grahams קצוץ, פונה התחתון מעיל חלק הדרך של כל צד.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
שוקולדשוקולד
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
מקלות סוכריהמקלות סוכריה
קערהקערה
4
מקום במחבת מרופדת בנייר שעווה רדודה. חזור עם שאר המרשמלו.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מקררים 1 שעה או עד המשרד.