קושיקשה
מוכן ב33 דק.
מנות32
ציון בריאות2
מגזין

Snowmen חמאת בוטנים

Snowmen חמאת בוטנים
חמאת בוטנים Snowmen נטול גלוטן, וללא לקטוז תבלין. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 26 גרם של שומן, וסך הכל 560 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 32 מנות. זמן הכנת המתכון כ 33 דקות. אם יש לכם פצפוצי שוקולד, עוגיות כריך חמאת בוטנים, לחצני ממתקים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוגיות חמאה של אנשי שלג, שלגוני עוגיות חמאה, ו Snowmen חמאה Nutter (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים שבבי שוקולד לבנים וקיצור בקערת מיקרוגל-בטוח בינונית. מיקרוגל על גבוה במשך 1 דקה; מערבבים עד שבבי נמסים תערובת חלקה. במידת הצורך, מיקרוגל על גבוה עבור מרווחים נוספים של 30 שניות עד שהתערובת חלקה. אם אתה מעדיף, במקום דוד כפול על אש נמוכה, ערבוב עד נמס לחלוטין וחלק.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפס לבןשוקולד צ ' יפס לבן
קיצורקיצור
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
בינתיים, פירס 1 קצה של כל עוגייה עם קיסם. השתמש בקיסם כדי לטבול עוגייה שלמה לתוך תערובת השוקולד הלבן.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
עוגיותעוגיות
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
3
תן עודף לטפטף בחזרה לקערה ולהניח עוגייה על מתלה חוט. לפני השוקולד הלבן יש הזדמנות להתקרר, לקשט את העוגיה עם ממתקים שונים לתוך איש שלג שובב.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
ממתקיםממתקים
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
קערהקערה
4
מניחים פצפוצי שוקולד כמו גבות, נקודות כחולות או ירוקות לעיניים, מפזר כתום להציב אנכית עבור האף וכמה nonpareils אדום עבור הפה.
מרכיבים שתצטרך
פצפוצי שוקולדפצפוצי שוקולד
NonpareilsNonpareils
כתוםכתום
5
חותכים סוכריית גומי לשניים, פורסים רסיס מכל חצי לאורכו כדי ליצור שוליים בצורת חצי סהר לכובע. תוריד את הכובע עם חצי סוכריית גומי ושמור את החצי השני לאיש שלג אחר. ייתכן שיהיה עליך לשטח את סוכריית הגומי קצת כדי להתאים את איש השלג.
מרכיבים שתצטרך
סוכריות גומיסוכריות גומי
6
לאחר איש השלג התייבש לחלוטין, לקשור שוש חוט אדום סביב הצוואר כמו צעיף. באמצעות מערוך כדי לשטח את הליקריץ יקל על הצעיף להישאר קשור ולהיראות טבעי.
מרכיבים שתצטרך
שוששוש
ציוד שתשתמש בו
מערוךמערוך