קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

Spareribs, סגנון קוריאני

Spareribs, סגנון קוריאני
Spareribs, סגנון קוריאני יכול להיות רק קוריאניתname מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 5 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 198 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 4 . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם זרעי שומשום, זנגביל ניקל בגודל, סוכרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. מתכונים דומים: Char-בגריל בסגנון קוריאני מנגל צלעות חזיר ובשר קוריאני אומן בגידה, Spareribs בסגנון ממפיס, ו דבש Spareribs, סגנון אירי.

הוראות

1
שים מחבת גדולה שיכולה להחזיק את הצלעות בשכבה אחת מעל חום גבוה ולהוסיף את הצלעות ו 1/2 כוס מים. מרתיחים, הופכים את הצלעות מדי פעם, עד הנוזל התאדה, ולאחר מכן להפחית את החום בינוני וחום את הצלעות בשומן שלהם, מפנה מדי פעם, במשך כ 5 דקות. בינתיים, טוסט שומשום על ידי לשים אותם במחבת קטנה על חום בינוני, רועד את המחבת מדי פעם עד שהם חומים מעט ולהתחיל פופ.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
טוסטטוסט
מיםמים
צלעותצלעות
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את השום וחצי משומשום ומערבבים; מבשלים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
שוםשום
3
מוסיף את הסוכר, זנגביל, רוטב סויה, חצי שמן שומשום, ועוד 1/4 כוס מים; להפוך את החום בינוני גבוה, ומבשלים, מפנה מדי פעם, עד הנוזל הוא עבה וכהה. אם הצלעות רכות בשלב זה, הם מוכנים. אם לא, להוסיף עוד 1/4 כוס מים ולחזור על התהליך.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
מיםמים
צלעותצלעות
4
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם ושאר זרעי שומשום ושמן שומשום. מערבבים פעם אחת, מפזרים את הגדוד, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
זרעי שומשוםזרעי שומשום
שמן שומשוםשמן שומשום
בצל ירוקבצל ירוק
5
טעם
6
ספר, באמצעות מסד הנתונים תזונה USDA
7
מתוך המתכונים המהירים והקלים של מארק ביטמן מהניו יורק טיימס מאת מארק ביטמן Copyright (c) 2007 מאת מארק ביטמן שפורסם על ידי Broadway Books.מארק ביטמן הוא המחבר של שובר קופות המתכונים הטובים ביותר בעולם (ברודווי, 200
8
והרב מכר הקלאסי איך לבשל הכל, שמכר יותר ממיליון עותקים. הוא גם המחבר, עם ז 'אן ז' ורז 'וונגריכטן, פשוט עד מרהיב וז' אן ז 'ורז': בישול בבית עם שף ארבעה כוכבים. מר ביטמן הוא סופר פורה, מופיע לעתים קרובות ברדיו ובטלוויזיה, והוא המארח של המתכונים הטובים ביותר בעולם, סדרה בת 13 חלקים בטלוויזיה ציבורית. הוא גר בניו יורק ובקונטיקט.

ציוד