קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

TBL Panzanella

TBL Panzanella
אם יש לך בערך 35 דקות לבלות במטבח, TBL Panzanella עשוי להיות מתכון נהדר ללא חלב לנסות. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 593 קלוריות , 21 גרם חלבון ו -19 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 27% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כתוספת במחיר סביר. למתכון הזה מ- Foodnetwork יש 5 מעריצים. אם יש לכם שמן זית, נענע שיפונדה, לחם ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה הים תיכונית הזו. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 43% , שהוא מוצק. מתכונים דומים: Panzanella , Panzanella , Panzanella .

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
זורקים קוביות לחם בנטיפי הבייקון. צורבים את עגבניות הענבים החצויות ב-2 כפות שמן, כשהצד החתוך כלפי מטה, עד להתקרמלות כ-5 דקות, מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
לחם צרפתי חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ' ומיובש לילהלחם צרפתי חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ' ומיובש לילה
לחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ' וללילהלחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ' וללילה
2 כוסות עגבניות אגסים צהובות חצויות או עגבניות ירושה קצוצות גס2 כוסות עגבניות אגסים צהובות חצויות או עגבניות ירושה קצוצות גס
עגבניות אגסים צהובות חצויות או עגבניות ירושה קצוצות גסעגבניות אגסים צהובות חצויות או עגבניות ירושה קצוצות גס
3
מערבבים חומץ יין אדום, מלח ופלפל בקערה, טורפים לאט שמן זית בזרם דק עד לקבלת אמולסיה.
מרכיבים שתצטרך
1 כף שיפונדה נענע1 כף שיפונדה נענע
2 כפות שמן, לצריבה2 כפות שמן, לצריבה
שמן, לצריבהשמן, לצריבה
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מאחדים את כל העגבניות, הלחם, הבייקון והחסה ושמלים עם ויניגרט, מערבבים היטב, מקשטים עם נענע ובזיליקום ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
אחוז שומןאחוז שומן
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום צ'יפונדהבזיליקום צ'יפונדה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום צ'יפונדהבזיליקום צ'יפונדה6פרוסותbacon, cooked, chopped, drippings reservedbacon, cooked, chopped, drippings reserved946אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)French bread cut into 1-inch cubes and dried overnightFrench bread cut into 1-inch cubes and dried overnight298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות ענבים חצויותעגבניות ענבים חצויות298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)halved yellow pear tomatoes or roughly chopped heirloom tomatoeshalved yellow pear tomatoes or roughly chopped heirloom tomatoes1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכריית מנטהסוכריית מנטה2(חוֹרֶף)oil, for searingoil, for searing3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר94אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חסה קצוצהחסה קצוצה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

Panzanella עובד ממש טוב עם קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Il Molino di Grace Chianti Classico Riserva. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-40 דולר.
Il Molino di Grace Chianti Classico Riserva
Il Molino di Grace Chianti Classico Riserva
זר מורכב וחריף מאוד המזכיר פירות אדומים, ריבת דובדבנים, פלפל לבן; אדמתיות שופעת מאושרת על החיך המלא, העשיר, המשיי והמתמשך.