קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות22
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

Tomatillo מבושל מהיר-רוטב צ'ילה

Tomatillo מבושל מהיר-רוטב צ'ילה
רוטב טומטילו-צ'ילה מבושל במהירות עשוי להיות בדיוק הרוטב שאתה מחפש. מתאים ל-1 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 171 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן למנה. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. אם יש לכם tomatillos, tomatillos, שמן צמחיוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 36% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: עוף עם Tomatillo ורוטב צ'ילה אדום, פילה טנדרלוין בקר עם שיטאקים ברוטב מוריטה צ'ילה וטומטילו, ו עוף בגריל עם שמנת ירוקה צ'ילה, Tomatillo ורוטב אבוקדו.

הוראות

1
את tomatillos: להרתיח את tomatillos טריים צ ' ילי במים מלוחים כדי לכסות עד מכרז, 10 עד 15 דקות; לנקז. פשוט לנקז tomatillos משומר.
מרכיבים שתצטרך
1
מניחים את tomatillos ו chiles (אלה גלם אם באמצעות tomatillos משומר) במעבד או מזון, יחד עם כוסברה, בצל ושום; אם באמצעות בלנדר, מערבבים היטב. תהליך עד חלקה, אבל עדיין שמירה על מרקם קטן.
מרכיבים שתצטרך
1
מחממים את השומן או שמן צמחי במחבת בינונית גדולה להגדיר מעל בינוני גבוה. כאשר חם מספיק כדי לעשות טיפה של מחית לרחוש בחדות, לשפוך אותו בבת אחת ומערבבים כל הזמן במשך 4 או 5 דקות, עד כהה יותר ועבה יותר.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את המרק, לתת לחזור לרתיחה, להפחית את החום בינוני ומבשלים עד עבה מספיק כדי מעיל כף, על 10 דקות. מתבלים במלח.טכניקות
מרכיבים שתצטרך
3
טריקים בבלנדר: בשילוב בגרדיינטים של consencics שונים כאלה כדי מחית אפילו מרקם, לוודא כי(
4
פריטים קשים יותר הם קצוצים לפני מיזוג, (
5
התערובת היא עוררה היטב לפני מיזוג, ו (
6
הבלנדר פועם תחילה, ולאחר מכן מופעל נמוך. מיזוג לא צריך לקחת יותר מ -20 שניות.תזמון והכנה מראש
7
הרוטב יכול להתבצע בשעה. זה שומר, מכוסה ומקורר, עד 4 ימים.רעיונות עכשוויים
מרכיבים שתצטרך
8
רוטב Herby Tomatillo: מחית את tomatillos מנוקז, 1 poblano צ ' ילה גדול (קלוי, קלופים, זרע וקצוץ), שום 3 שיני שום (קלוי וקליף) ו 10 עלים גדולים בזיליקום טרי. מטגנים ומבשלים לפי ההוראות
מרכיבים שתצטרך
9
לאיזון טעמים מקסיקני יותר, להחליף את בזיליקום עם כמה עלים של epazote (או מנטה) וזרעי כוסברה טריים.מטבח ספרדי
מרכיבים שתצטרך
10
במקסיקו, ניתן לכנות את הטומטילו כל דבר, החל מטומטה ורדה (tomate verde), מילטומט (miltomate) או טומטה דה קסקרה (tomate de cascara), שלא לדבר על פרזדילה (fresadilla) בצפון-מזרח וטומטילו (tomatillo) בצפון-מערב ארצות הברית.
מרכיבים שתצטרך
11
מאמר var
12
Type_27_data = {};
13
מאמר
14
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;