קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

Tomatillo שרימפס פאג'יטס

Tomatillo שרימפס פאג'יטס
חסילונים Tomatillo Fajitas יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 325 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לכם בצל, כוסברה טחון, כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: קוקטייל שרימפס-Tomatillo, שרימפס טעים, ו שרימפס פהיטות.

הוראות

1
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים פלפל, שום ובצל; מטוגנים 4 דקות. מערבבים סלסה, כוסברה, מלח, שרימפס; לטגן 2 דקות או עד שרימפס נעשים. מסדרים על תערובת שרימפס 1/2 כוס במרכז כל טורטייה; מפזרים כל טורטייה עם 1 1/2 כפיות כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
כוסברה.כוסברה.
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
טורטיהטורטיה
שוםשום
שרימפסשרימפס
בצלבצל
סלסהסלסה
מלחמלח

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.