קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אגוזי לוז שוקולד ממולא פרנץ ' טוסט

אגוזי לוז שוקולד ממולא פרנץ ' טוסט
אגוזי לוז ממולא שוקולד טוסט צרפתי עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 408 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו אבקת סוכר, חלב, ממרח אגוזי לוז שוקולד ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. נסו אגוזי לוז תות ממולאים פרנץ ' טוסט, לחם מטוגן עם אגוזי לוז עם סירופ פטל, ו לחם מטוגן ממולא שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בקערה בינונית, לטאטא את הביצים, חלב ומלח. עבודה בקבוצות, להמיס חלק מהחמאה במחבת nonstick גדולה על חום בינוני-גבוה. טובלים את פרוסות הלחם בתערובת הביצים ומעבירים במהירות למחבת. מבשלים 2 פרוסות של הלחם עד חום זהוב, ולאחר מכן להתהפך ומבשלים עד חום זהוב בצד השני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
לחםלחם
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מורחים 2 כפות של אגוזי לוז שוקולד להפיץ על 1 חתיכת הלחם, ומניחים את חתיכת הלחם המבושל האחר על גבי כדי לצרף את ממרח אגוזי לוז השוקולד. בעדינות ללחוץ עם מרית כך החתיכות נדבקות זו לזו. חזור עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
ממרח אגוזי לוז שוקולדממרח אגוזי לוז שוקולד
מורחיםמורחים
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
4
מגישים עם סירופ מייפל כיתה ב ' או סוכר מופעל.
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפלסירופ מייפל
סוכרסוכר
5
ביוק: קישוט יפה וטעים יהיה קלוי אגוזי לוז קצוצים. כמו כן, בננות, תותים או אוכמניות יהיה טעים גם כן. קדימה ולעשות רוטב פירות ללכת עם זה לאמא ביום האם. היא בהחלט תאהב את הרוטב ואותך.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
אוכמניותאוכמניות
אגוזי לוזאגוזי לוז
בננהבננה
פירותפירות
רוטברוטב