קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות9
ציון בריאות15
מגזין

אגוזי פקאן קארי מסוכרים

אגוזי פקאן קארי מסוכרים
אגוזי פקאן קארי מסוכרים נטול גלוטן,, ללא חלב וצמחוני ומספק כ 9 מנות. מנה אחת מכילה 279 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם סוכר, אבקת קארי, דבש וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הוא משתלמת מתכון לחובבי אוכל הודי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 61%. ציון זה מוצק. מתכונים דומים: אגוזי פקאן מסוכרים, אגוזי פקאן מסוכרים, ו אגוזי פקאן מסוכרים.

הוראות

1
בקערה גדולה חסינת מיקרוגל, שלבו את ששת המרכיבים הראשונים; מיקרוגל, לא מכוסה, גבוה למשך 15 שניות.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
הוסף אגוזי פקאן; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
3
מיקרוגל, לא מכוסה, 3-4 דקות יותר או עד להשחמה קלה, תוך ערבוב לאחר כל דקה.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
4
מורחים על נייר שעווה להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
5
מפזרים מלח. אחסן בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ניתן לשלב אסייתי עם ריזלינג, גוורצטרמינר, ו שנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. שמיט סוהנה תירגע ריזלינג עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
שמיט סוהנה להירגע ריזלינג
שמיט סוהנה להירגע ריזלינג
תירגע ריזלינג מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים עזים של תפוחים ואפרסקים עם רק שמץ של הדרים. החומציות הטבעית מעניקה ליין זה איזון מושלם שהוא פריך ומרענן ומשאיר את הפה שלך משקה. יין צד מושלם, או ניתן ליהנות עם מגוון רחב של מזונות מאכלי ים ועופות לאוכל מזרחי וסלטים טריים.