קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אגס ותפוח קרוסטטה עם חמישה ספייס קצפת

אגס ותפוח קרוסטטה עם חמישה ספייס קצפת
אגס ותפוח Crostata עם חמישה ספייס קצפת הוא צמחוני קינוח. מתאים ל-8 מנות. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 252 קלוריות. גשו לסופר וקנו מלח, מיץ לימון, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגת תפוחים ספייס עם ציפוי קצפת, Crostata אגס, תפוח, חבוש, ו קרוסטטה תפוחים ואגסים טריים.

הוראות

1
מערבבים שני קמחים, סוכר ומלח במעבד.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מלחמלח
2
מוסיפים חמאה וקיצור. באמצעות הפעלה / כיבוי, לעבד עד חמאה וקיצור טופס בגודל אפונה.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
חמאהחמאה
3
מערבבים במספיק מי קרח כדי ליצור גושים לחים. לאסוף בצק לכדור; לשטח לדיסק. לעטוף פלסטיק לקרר עד המשרד, על 1 שעה. (ניתן להכין 3 ימים קדימה. שמור בקירור.)
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
בצקבצק
עוטףעוטף
1
מתלה מיקום במרכז התנור מחממים תנור ל 204°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 6 מרכיבים בקערה גדולה. לזרוק כדי להתמזג.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בואו לעמוד עד טופס מיצים, על 15 דקות.
4
מרדדים בצק על משטח עבודה מקומח קלות כדי 1 1/2 אינץ ' עגול.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
5
מעבירים את הבצק לתבנית אפייה לא מגורמת. תל מילוי על גבי בצק, עוזב גבול 2 אינץ'. מקפלים את גבול הבצק מעל מילוי כדי ליצור עגול 7 אינץ', קפלים באופן רופף וצובט כדי לאטום סדקים בבצק.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מברשת קרום ופירות עם ביצה, ואז מפזרים 1 כף סוכר.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
פירותפירות
סוכרסוכר
ביצהביצה
7
אופים קרוסטטה עד הקרום הוא זהב ומיצים בועה עבה, כ 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
העברת תבנית אפייה למדף; מגניב 10 דקות. החלקת מרית מתכת מתחת לקרום ללא תבנית אפייה. קרוסטטה מגניבה לפושר. באמצעות תחתית מחבת טארט גדולה כסיוע, להעביר קרוסטטה לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
טופס טארטטופס טארט
מריתמרית
9
קצפת, דבש ואבקת חמישה תבלינים בקערה בינונית עד נוקשה.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מגישים קרוסטטה פושרת או בטמפרטורת החדר עם קצפת.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
11
* תערובת של אניס הקרקע, קינמון, אניס כוכב, ציפורן וג ' ינג ' ר, זמין בסעיף התבלינים של רוב הסופרמרקטים.
מרכיבים שתצטרך
אניס הקרקעאניס הקרקע
כוכב אניסכוכב אניס
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אבקת חמש תבלין סיניתאבקת חמש תבלין סינית170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגס אנז'ו מוצק אך בשל (על, קלופים, לרבעים, cored, חצייה פרוסה דקאגס אנז'ו מוצק אך בשל (על, קלופים, לרבעים, cored, חצייה פרוסה דק3(חוֹרֶף)זנגביל גבישי טחוןזנגביל גבישי טחון1גדולביצה (מוכה להתמזג)ביצה (מוכה להתמזג)3(חוֹרֶף)(ארוז) סוכר חום זהוב(ארוז) סוכר חום זהוב340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחים סבתא סמית (על, קלופים, לרבעים, cored, חצייה פרוסה דקתפוחים סבתא סמית (על, קלופים, לרבעים, cored, חצייה פרוסה דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)(או יותר) מי קרח(או יותר) מי קרח2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקיצור ירקות מוצק, צונן, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץקיצור ירקות מוצק, צונן, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרה unbleachedקמח לכל מטרה unbleached596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 מקל) חמאה ללא מלח, צונן, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ(1/2 מקל) חמאה ללא מלח, צונן, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצפת מקוררתקצפת מקוררת2(חוֹרֶף)גרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה