קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות13
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

אוכמניות סנדלר

אוכמניות סנדלר
ניתן להכין את המתכון של סנדלר אוכמניות בתוך כשעה ו-15 דקות . מתכון זה מכיל 6 מנות עם 749 קלוריות , 14 גרם חלבון ו -25 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 24% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו . זה עובד היטב כקינוח. רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה הדרומית הזו. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש אבקת אפייה, אוכמניות, חמאה ומלח. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 57% . הציון הזה מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סנדלר אוכמניות טרי עם רוטב אוכמניות , סנדלר אוכמניות , ו- Best Ever Blueberry Cobbler .

יין מומלץ: קרם שרי, יין מבעבע, יציאה, ריזלינג, Moscato Dasti, Zinfandel

שמנת שרי, יין מבעבע ופורט הם אפשרויות נהדרות עבור סנדלר. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Johnson Estate Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "