קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

אורז אדום עם שרימפס

אורז אדום עם שרימפס
אורז אדום עם שרימפס יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 406 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4514 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו סוכר מגורען, בצל, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. נסו סנאפר אדום, שרימפס, וסביצ'ה אבטיח, סיר חרס שעועית אדומה ואורז, ו שרימפס ודגים דרומיים (מתכונים דומים).

מרכיבים

5פרוסותבייקון, קצוץבייקון, קצוץ1(חוֹרֶף)התיבול הגדול והעסיסי של זטריין (פתית גדולה) מקורי של קריאולי, או התיבול האהוב עליך של Cajun / Creole, או לפי הטעםהתיבול הגדול והעסיסי של זטריין (פתית גדולה) מקורי של קריאולי, או התיבול האהוב עליך של Cajun / Creole, או לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפותעגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,שום קצוץשום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי, לפי הטעםמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי, לפי הטעם8ריבס, קצוץ טרי או קפואתיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2מקפיםכמה רוטב פלפל חריףכמה רוטב פלפל חריף907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קטן, גלם, קלוף ו deveinedשרימפס קטן, גלם, קלוף ו deveined1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קנולה או שמן צמחיקנולה או שמן צמחי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן גרגיר ארוך לא מבושלאורז לבן גרגיר ארוך לא מבושל

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הפס פרקר סנטה ברברה ריזלינג עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.