קושימומחה
מוכן ב7 שעות
מנות8
ציון בריאות12
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אורז דביק עם נקניק סיני וצדפות מיובשות

אורז דביק עם נקניק סיני וצדפות מיובשות
המתכון אורז דביק עם נקניק סיני צדפות מיובשות יכול לספק את הכמיהה הסינית שלך בערך 7 שעות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 17 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 412 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם סוכר, שרי יבש בינוני, שמן שומשום אסיאתי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז גרגר קצר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו אורז דביק עם נקניק סיני, שליו שלם עם אורז דביק עם נקניק סיני, ו כדורי אורז דביקים עם נקניק ושרימפס מיובשים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מכסים אורז במים קרים על ידי 1 אינץ ' בקערה ולספוג לפחות 4 ועד 12 שעות.
מרכיבים שתצטרך
2
לאחר אורז ספוג לפחות 3 שעות, למלא ווק עם מספיק מים עבור שפת התחתונה של ספינת קיטור (לא מתלה) לנוח במים, ואז להביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
3
שים צדפות ויין אורז בקערה חסינת חום קטנה. שים קערה עם צדפות ברובד התחתון של קיטור וקיטור, מכוסה, עד רך, על 2 שעות. (לחדש את המים לפי הצורך כדי לשמור על שפת התחתונה של ספינת קיטור במים כדי למנוע חריכה.)
מרכיבים שתצטרך
4
כאשר צדפות מאודות במשך כמעט 1 שעה, שורה תחתונה בצד של השכבה העליונה של הספינה עם כמה שכבות של cheesecloth, ולאחר מכן להגדיר שכבת על ספינת קיטור ב-wok.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים אורז במסננת ולשטוף היטב תחת מים זורמים קרים, ואז להפיץ אורז בשכבה זוגית על גזה באוניית קיטור (בכותנה לא צריך לתלות על קצה האדים) וקיטור, מכוסה, ממטרה אורז עם כמה טיפות מים מדי פעם, 1 שעה. (לחדש את המים לפי הצורך כדי לשמור על שפת התחתונה של ספינת קיטור במים כדי למנוע חריכה.)
מרכיבים שתצטרך
6
בינתיים, להשרות פטריות ב 2 כוסות מים רותחים-מים חמים בקערה (מים צריכים לכסות פטריות), הפיכת פטריות מדי פעם, עד מתרכך, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
לגזור ולהשליך גבעולים מפטריות, ולאחר מכן לסחוט נוזל עודף מכובעים לקערה וכיפות פרוסות דק. שמור 1/2 כוס פטריות-השריית נוזל והשלכת שארית.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר שכבה עליונה של ספינת קיטור מ-wok ולהעביר אורז מ cheesecloth למגש. ברגע שהאורז מתקרר, הרטיבו קלות את ידיכם ושברו גושים גדולים.
מרכיבים שתצטרך
9
באמצעות מלקחיים, להסיר קערה המכילה צדפות מהשכבה התחתונה של ספינת קיטור. מילואים מים בווק.
מרכיבים שתצטרך
10
Reserve scallop-השריית נוזל וגרוס צדפות לתוך "חוטים" עם מזלג או האצבעות שלך, השלכת שריר קשה בצד (שריר יישאר מוצק אבל בשר צדפה יהיה לגרוס בקלות).
מרכיבים שתצטרך
11
להביא מים בווק לרתיחה, ולאחר מכן לארגן נקניקיות על צלחת חסינת חום ואדים באוניית קיטור, מכוסה, 5 דקות. כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, נקניקים חצי לאורך, ולאחר מכן לחתוך באלכסון לפרוסות בעובי 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
12
חותכים בצל ירוק לפרוסות בעובי 1/4 אינץ', ושומרים על חלקים לבנים וירוקים חיוורים בנפרד מחלקים ירוקים כהים.
מרכיבים שתצטרך
13
מערבבים יחד רוטב צדפות, רוטב סויה, סוכר ומלח בקערה עד שהסוכר מומס.
מרכיבים שתצטרך
14
יוצקים מים מווק ויבש.
מרכיבים שתצטרך
15
חום ווק על חום גבוה עד חרוז של מים מתאדה בתוך 1 עד 2 שניות ממגע.
מרכיבים שתצטרך
16
יוצקים שמן בוטנים בצד של ווק, ואז מערבולת שמן, הטיית ווק לצדדים מעיל.
מרכיבים שתצטרך
17
מוסיפים פטריות וחלקים ירוקים לבנים וחיוורים של בצל ירוק ומערבבים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
18
מוסיפים נקניק וצדפות ומערבבים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
19
מוסיפים אורז ומערבבים, שוברים כל גושים, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
20
מוסיפים צדפות-ונוזלים השריית פטריות יחד עם תערובת רוטב צדפות ומערבבים ומטגנים עד שהאורז מצופה היטב וחם, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
21
מוסיפים שמן שומשום, מוסיפים פלפל וצלולים ירוקים ומערבבים עד לשלב היטב.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.