קושיקל
מוכן ב8 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

אורז מטוגן

אורז מטוגן
אורז מטוגן הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 550 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ penzeys.com יש 1 אוהדים. אם יש לך דאש רוטב חריף, שמן שומשום, אורז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל סיני. הכנת המנה לוקחת כ 8 דקות. מתכונים דומים: ירקות אורז מטוגן, איך לעשות אורז מטוגן ירקות / אורז s, נקניק סיני אורז מטוגן עם שאלוט מטוגן פריך, ו אורז מטוגן בסגנון כרוב אדום ובולגור חיטה {עם ביצה מטוגנת}.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.