קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות25
מגזין

אורז מטוגן חום

אורז מטוגן חום
המתכון אורז מטוגן חום מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian אפשרות לאוהבי אוכל סיני. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 488 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 30 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם רוטב סויה, רוטב דגים, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 85% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו אורז חום מטוגן, אורז חום מטוגן ירקות, ו אורז חום מטוגן עם Edamame (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Indaba Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.