קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

אורז מטוגן עוף

אורז מטוגן עוף
אורז מטוגן עוף יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 26 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל של 355 קלוריות. מתאים ל-4 ומחירו 1 מנות.55 דולר למנה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם יש לכם פרחי ברוקולי, ערמוני מים, תערובת אורז מטוגן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 59%. הציון הזה מוצק. נסו אורז מטוגן עוף, אורז מטוגן עוף, ו אורז מטוגן עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים אורז לפי הוראות החבילה. מערבבים פנימה את העוף, הברוקולי וערמוני המים; מחממים דרך.
מרכיבים שתצטרך
מי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוסמי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוס
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
2
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם אפשרויות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. ל ' קול 41 שנין בלאן עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
ל ' קול 41 שנין בלאן
ל ' קול 41 שנין בלאן
שנין בלאן טרי ותוסס זה מציג ארומטים אקספרסיביים בשפע של יסמין, פסיפלורה ופריחת תפוז עם טעמים של פרי כוכב ותפוח בגימור מינרלי מאוזן ופריך.