קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות46
מגזין

אורז מטוגן עם אננס וטופו

אורז מטוגן עם אננס וטופו
אורז מטוגן עם אננס וטופו עשויים להיות התוספת שחיפשתם. והוא יספק כ 7 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 275 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל סיני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לך מלח, שמן בוטנים, כוסברה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. עם כפית ציון 77% המנה הזו מוצקה. נסו קריבי אננס טופו + יונה אפונה אורז, אורז מטוגן טופו דל שומן, ו טופו מטוגן עם אורז קוקוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים טופו בין מגבות נייר עד בקושי לח.
מרכיבים שתצטרך
2
חום 1 כף שמן במחבת nonstick גדול או מחבת ומטגנים מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים טופו ומבשלים 8 דקות או עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים מלח.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר טופו מחבת.
מרכיבים שתצטרך
6
חום 1 כף שמן במחבת מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים פלפל ובצל, ומטגנים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים אפונה, ומטגנים 30 שניות. מערבבים באורז, ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
להוסיף טופו, 2 כפות כוסברה, ואננס; לבשל 1 דקה, ערבוב בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר מהחום. מערבבים ברוטב סויה ובוטנים.
מרכיבים שתצטרך
11
מפזרים 2 כפות כוסברה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דוד & נדיה Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.