קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות3
ציון בריאות26
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אורז מקסיקני Pilaf

אורז מקסיקני Pilaf
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית צמחונית? אורז מקסיקני Pilaf יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 392 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . אם יש לכם פלפל חלפיניו, מרק ירקות, כמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. נסו אורז ירוק מקסיקני Pilaf, Pilaf אורז אגוז אורן (פילאף אורז פיניון), ו אורז ירקות Pilaf בסיר האורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, שמן חום מעל חום גבוה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל ושום; מבשלים 3 דקות, ערבוב מדי פעם. מערבבים במרק, אורז, אבקת צ ' ילי, פלפלים חלפיניו וכמון. מכסים, ומביאים לרתיחה על חום גבוה. להפחית את החום, ומבשלים במשך 4 דקות. מערבבים פלפל. כיסוי. מבשלים במשך 5 דקות, או עד הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפלפלפל
שוםשום
מרקמרק
כמוןכמון
בצלבצל
אורזאורז
3
מערבבים עגבניות וגבינה מגורר לתוך אורז מבושל חם.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
אורז מבושלאורז מבושל
עגבנייהעגבנייה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.