קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

אורז ספרדי תוצרת בית

אורז ספרדי תוצרת בית
צריך ללא גלוטן ותוספת טבעונית? אורז ספרדי תוצרת בית יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל של 173 קלוריות. מתאים ל-6 ומחירו 48 סנט למנה מנות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. גשו לסופר וקנו חרדל, מיץ עגבניות, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 37%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו קערות סלט טאקו עם אורז ספרדי ביתי, אורז מקסיקני לבישול איטי (אורז ספרדי), ו אורז ספרדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה הקפיצו בצל ופלפל ירוק בשמן עד שהם רכים. מערבבים את שאר החומרים. מביאים לרתיחה; מנמיכים את האש. מבשלים, ללא כיסוי, למשך 5 דקות או עד שהאורז רך ונוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
בצלבצל
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

טמפרניו, אלברינו וגרנאש הם אפשרויות נהדרות עבור ספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדית, למה לא בצע את הכלל'מה גדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי נוויטו ליין לבן וגרנצ ' אן וטמפרניו לאדום. האסינדה לופז דה הרו טמפרניו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
האסינדה לופז דה הרו טמפרניו
האסינדה לופז דה הרו טמפרניו
יישונו הקצר, 3-4 חודשים בחביות חדשות, מספק את מורכבות היין, המלווה בפירות אדומים וניחוחות ליקוריץ האופייניים לזן. יין טעים, עשיר בטעמים פירותיים עם מבנה טאנין מתוק שמשאיר טעם לוואי ארוך.