קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

אורז עם פטריות ושרימפס

אורז עם פטריות ושרימפס
אורז עם פטריות ושרימפס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 411 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . אם יש לך אורז בסמטי, שרימפס, פטריות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון 68% המנה הזו מוצקה. נסו שרימפס מוקרם צ'יפוטלה עם פטריות ואורז בר, שרימפס עם פטריות, ו שרימפס מטוגן אורז / thingamajig שלישי עם הצלחה ® אורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל אורז על פי הוראות החבילה, השמטת מלח ושומן.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
מלחמלח
2
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים בצל; מטוגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
להוסיף גזר ושום; לטגן 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
שוםשום
5
להוסיף פטריות; לטגן 3 דקות. מערבבים פלפל, מרק, מלח, פלפל, שרימפס. מכסים, מפחיתים את החום למדיום, ומבשלים 3 דקות או עד שהשרימפס נעשה. מערבבים אורז, עירית, ושאר החומרים. מבשלים 3 דקות או עד מחומם היטב, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פטריותפטריות
עיריתעירית
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
מרקמרק
אורזאורז
מלחמלח

ציוד

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטי לא מבושלאורז בסמטי לא מבושל0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית טרייה טחוןעירית טרייה טחון4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות קצוצותפטריות קצוצות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים בקבוקי פלפלים אדומים קלוייםקצוצים בקבוקי פלפלים אדומים קלויים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים