קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

אורז פראי Cajun

אורז פראי Cajun
אורז פראי Cajun עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 15 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 267 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 16 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. . אם יש לך נקניקיות andouille, פטריות, קרם מרוכז של מרק פטריות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. נסו הודו בר עם אורז בר ומילוי דובדבנים, אורז בר מלית עם פטריות בר, ו אורז בר ועוגות אורז חומות עם ראגו ירקות קלויים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר, לשלב את אורז בר, מרק עוף, מים, נקניק, בצל, פטריות ושום. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום נמוך, לכסות, ומבשלים במשך 25 עד 30 דקות, או עד אורז הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
פטריותפטריות
אורז בראורז בר
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום, ומערבבים את הקרם של מרק פטריות. זה כל כך קל!
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Bodega Garzon Uruguay Single Vineyard Albarino. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Bodega Garzon Uruguay Single Vineyard Albarino
Bodega Garzon Uruguay Single Vineyard Albarino
של צהוב חיוור מאוד אלגנטי זה Albariño יש אף טרי ותוסס המזכיר פירות טרופיים עם הדרים עדינים ופרחים הערות. בפה, יש גוף עגול וטרי עם שילוב של תמיסת מלח ומינרלים המספקים מושג בולט של טרואר.