קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

אורז צ'ילי

אורז צ'ילי
המתכון אורז צ'ילי יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 40 דקות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . במנה עיקרית זו יש 538 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. אם יש לך מלח, שמן canolan, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. נסו אורז צ'ילי ירוק, אורז צ'ילי ירוק, ו ברק צ'ילי ואורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני מעל חום בינוני, מוסיפים שמן, בצל ופלפלים עד שקופים.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
בצלבצל
מלאימלאי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את השום, העגבניות והבשר הטחון. מבשלים עד הבשר הוא השחמה.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בשרבשר
3
מוסיפים אורז לתערובת ומבשלים על אש נמוכה במשך 3 דקות, ציפוי אורז עם השמנים מהמחבת.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים שעועית, ציר עוף, מים ותבלינים, מביאים לרתיחה, ואז מכסים ומבשלים נמוך במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
תיבולתיבול
שעועיתשעועית
מיםמים
5
קצפת עם מזלג ומקשטים עם בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק

מרכיבים

11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(חוֹרֶף)שום, טחוןשום, טחון1פלפל ירוק, טחוןפלפל ירוק, טחון3(חוֹרֶף)בצל ירוק, פרוס, לקישוטבצל ירוק, פרוס, לקישוט340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון או הודובשר בקר טחון או הודו1חלפיניו, זרע, טחוןחלפיניו, זרע, טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמן זית כתית מעולה של גויהשמן זית כתית מעולה של גויה11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1פלפל אדום, טחוןפלפל אדום, טחון1בצל אדום, טחוןבצל אדום, טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז עם גרגרים ארוכיםאורז עם גרגרים ארוכים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות רומא, חתוכות לקוביותעגבניות רומא, חתוכות לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. הקאסטלרוג קאווה ברוט עם 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Castellroig קאווה ברוט
Castellroig קאווה ברוט
ארומה של פרחים לבנים עם הערות של פירות אבן לימון אור נוגע החיך.תערובת: 45% Xarel-lo, 30% Macabeo, 25% Parellada