קושיקשה
מוכן ב1 ש, 6 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

אורז קריבי

אורז קריבי
המתכון אורז קריבי יכול לספק את השתוקקות מרכז אמריקה שלך בערך 1 שעה ו 6 דקות. מתאים ל-6 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 246 קלוריות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם חלב קוקוס, בצל, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. נסו אורז מבושל בסגנון הקאריבי עוף אורז Pilau, אורז קריבי, ו אורז קריבי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא גבעות יבשות של לוסון Gewurztraminer. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
גבעות יבשות של לוסון Gewurztraminer
גבעות יבשות של לוסון Gewurztraminer
2009 לוסון יבש הילס Gewürztraminer הוא ביטוי נפלא של בציר נהדר. היין הואחושני ועגול עם חומציות עדינה, מאוזן על ידי רמז של מתיקות (9.2 g/L). קליפת לימון,ריבה, candyfloss, כוסברה, הערות זנגביל ופרחים ניתן למצוא על האף. החיך הואשופע ועשיר בריכוז נהדר. ליצ ' י, לימון וטעמים מעדנים טורקיים להוביל עלסיום חריף ארוך. ככל שהיין מתפתח הוא יהיה יותר אקספרסיבי על האף ויותרמורכב.