קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות37
מגזין

אטריות סצ'ואן עם עוף וברוקולי

אטריות סצ'ואן עם עוף וברוקולי
אטריות סצ'ואן עם עוף וברוקולי עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 29 גרם חלבון, 41 גרם שומן, ובסך הכל של 701 קלוריות. המתכון הזה מכסה 31% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. 51 אדם התרשמו מתכון זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. אם יש לכם חומץ שרי, שמן צמחי, דבש וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 87%. ציון זה הוא סופר. מתכונים דומים: אטריות סצ'ואן עם עוף וברוקולי, אטריות סצ'ואן עם ברוקולי, ו עוף סצ'ואן עם אטריות.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מניחים את חזה העוף על תבנית עם סדין, כשהעור כלפי מעלה. משפשפים את החלקים בשמן זית ומפזרים בנדיבות מלח ופלפל. צולים 35 דקות, עד שהם מבושלים. מניחים בצד עד קריר מספיק כדי להתמודד.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוציאים את הבשר מהעצמות וזורקים את העור והעצמות. קרסו את העוף בחתיכות גדולות בגודל ביס והניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
5
בינתיים מביאים לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים ומבליחים את פרחי הברוקולי למשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פרחי ברוקוליפרחי ברוקולי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מסננים ומיד לטבול בקערה של מי קרח כדי לעצור את הבישול ולהגדיר את הצבע.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מסננים ומניחים בצד.
8
מניחים את השום, הג ' ינג 'ר, השמן הצמחי, הטחינה, חמאת הבוטנים, רוטב הסויה, השרי, חומץ השרי, הדבש, שמן הצ' ילי, שמן השומשום, 1/2 כפית פלפל שחור ופלפל הקאיין במעבד מזון המצויד בלהב פלדה ומחית עד לקבלת תערובת חלקה. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
חומץ שריחומץ שרי
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
שמן צמחישמן צמחי
פלפל שחורפלפל שחור
שמן שומשוםשמן שומשום
שמן צ ' ילישמן צ ' ילי
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שרי.שרי.
טחינהטחינה
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
9
מוסיפים נתז שמן זית לסיר גדול של מים מומלחים רותחים ומבשלים את הספגטי לפי ההוראות שעל האריזה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ספגטיספגטי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מסננים את הפסטה במסננת, מניחים אותה בקערה גדולה, ובעוד שהיא חמה, זורקים עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
11
מוסיפים את הבצל הירוק, הפלפלים, העוף והברוקולי וזורקים היטב.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
ברוקוליברוקולי
עוף שלםעוף שלם
פלפליםפלפלים
12
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.

מרכיבים

1חבורהברוקולי, חתוך לפרחים וגבעולים שהושלכוברוקולי, חתוך לפרחים וגבעולים שהושלכו6חזה עוף, עצם-ב, עור-עלחזה עוף, עצם-ב, עור-על1(יכול להיות או להרחיק)שמן צ'ילי חריף אסייתישמן צ'ילי חריף אסייתי2(חוֹרֶף)שמן שומשום קלוי כההשמן שומשום קלוי כהה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי יבששרי יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר טרי, מקולף וקצוץג'ינג'ר טרי, מקולף וקצוץ6שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי10ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית טובשמן זית טוב1פלפל אדום, ג'וליאןפלפל אדום, ג'וליאן4בצל ירוק, פרוס באלכסון (חלקים לבנים וירוקים)בצל ירוק, פרוס באלכסון (חלקים לבנים וירוקים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שריחומץ שרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים חלקהחמאת בוטנים חלקה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה טוברוטב סויה טוב454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטיספגטי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטחינה (ממרח שומשום)טחינה (ממרח שומשום)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1פלפל צהוב, juliennedפלפל צהוב, julienned