קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות52
מגזין

אכילה לשניים: אורז חום עם עדשים ומשמשים

אכילה לשניים: אורז חום עם עדשים ומשמשים
אכילה לשניים: אורז חום עם עדשים ומשמשים עשוי להיות רק מנות ראשונות שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 380 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. מתכון זה מ רציני אוכל יש 1 אוהדים. אם יש לכם משמשים, חומץ יין, מלאי ירקות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: Cheat ' s Lils & Yestray Brown Rice Biryani (ft. Sunrice אורז ועדשים) + בגידה, אורז חום עם עדשים, ו מרק קציצה פרסית עם משמשים, אורז חום ויוגורט.

הוראות

1
שים את העדשים ואורז יחד בסיר בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף מספיק נוזל כדי לכסות על ידי לפחות 2 אינץ', על 3 כוסות. להפוך את החום גבוה ולהוסיף את עלה המפרץ, על 1 כפית מלח, קצת פלפל, ואת החומץ. כאשר התערובת רותחים, להפוך את מדיום החום, לרפרף כל קצף שנוצר על גבי, ומבשלים, ערבוב לעתים רחוקות. אם אתה צריך להוסיף עוד נוזל כדי לשמור על התערובת רטובה, לעשות זאת, קצת בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
3
כאשר עדשים ואורז הן מכרז - זה ייקח בין 30 ו 45 דקות-לנקז אותם; לא לשטוף (זה אפילו לא יכול להיות צורך לנקז).
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את עלה המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
5
בעוד אורז ועדשים לבשל, לשים 1 כף חמאה או שמן זית במחבת מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הבצל ומבשלים, ערבוב, עד שהוא מתרכך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את משמשים ונוזל 1/4 כוס הנותרים. כאשר הנוזל מבעבע, לכבות את החום.
מרכיבים שתצטרך
8
כאשר תערובת עדשים / אורז מוכן, לשים את החמאה הנותרת או שמן זית בסיר בישול עדשים / אורז ולהפוך את החום בינוני. כאשר החמאה נמסה או השמן חם, מוסיפים את העדשים והאורז בחזרה לסיר ומבשלים, ערבוב, עד מחומם דרך, 3 עד 5 דקות. מערבבים את הבצלים ואת משמשים ומבשלים, ערבוב, עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
9
מקשטים ומגישים.