קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות67
מגזין

אנחנו אוהבים לבשל.

אנחנו אוהבים לבשל.
אם יש לך שיני שום, חסה, או, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 84% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו אין קוק פרוזן יוגורט, איך לבשל: חתן ביצים, ו איך לבשל: Almondigas (מתכונים דומים).

הוראות

1
כמו רוב המשפחות, אנחנו ממש נהנים מאוכל מקסיקני. השילוב של טעמים מתובלים ו zesty קשה להתנגד. הכנת מנות בסגנון מקסיקני בבית היא קלה ומאפשרת לך לשלב את החומרים הטריים שהמשפחה שלך אוהבת ביותר; עוף / בקר, סיד, כוסברה, ופלפלים צ 'ילי - במיוחד צ' ילי! אז מה דרך טובה יותר לחגוג סינקו דה מאיו מאשר עם אנצ ' ילדות עוף תוצרת בית!אנחנו מעדיפים סלסה ורדה (סלסה tomatillo) סלסה דה tomate rojo (סלסה עגבניות אדומה) במנות מקסיקניות תוצרת בית. עם tomatillos זמין ברוב חנויות המכולת קל לעשות בבית. (אם אתה לחוץ בזמן הרדז סלסה ורדה הוא הדבר הטוב הבא.) הצעד הראשון הוא לצלות את הפלפלים צ ' ילי, אתה יכול גם לצלות אותם בתנור, או אם יש לך תנור גז, אתה יכול לצלות אותם ישירות מעל הלהבה, (ראה וידאו). צלייה תספק יותר טעם. רתיחה עשויה להיות מהירה יותר ולהשתמש פחות אנרגיה. כך או כך עובד, אם כי רותחים היא דרך נפוצה יותר לבשל את tomatillos.סלסה Verde2 כפות שמן זית 12 כל tomatillos1 / 2 כוס קצוצה לבן אוניון2 שיני שום, unpeeled1 כוס מרק עוף 2 פלפלים צ ' ילי, קלוי ו cleaned2 כפות כפית מיץ לימון טרי
מרכיבים שתצטרך
2
מלח לtaste1 / 4 כוס כוס כוס כוס כוס כוסברה עלים 1 / 4 כוס פטרוזיליה
מרכיבים שתצטרך
3
אנצ ' ילדות.
4
סלסה ורדה (מעל או הרדז סלסה ורדה) 12-20 תירס tortillas1 22-עוז.שקית טייסון בגריל & מוכן מבושל לחלוטין חזה עוף Stripsor (2-3 כוסות עוף מבושל, פרוס)1 כוס שעועית לבנה, מבושל (אופציונלי)2 כוסות גבינה מגוררת בסגנון מקסיקני (ים), מגוררת
מרכיבים שתצטרך
5
חסה, גרוסה
מרכיבים שתצטרך
6
שמנת חמוצה או ממרח אבוקדו (או שניהם!)
מרכיבים שתצטרך
7
הסר קליפות נייר מן tomatillos, לשטוף היטב לקצוץ גס. בסיר, בצל מטוגן ושום בשמן זית עד רך.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים טומטילו, כמון, מרק ומלח. מביאים לרתיחה, להפחית את החום ומבשלים מכוסה במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר מהחום ולאפשר להתקרר מעט (או יותר אם עושים קדימה).בינתיים, מניחים את הפלפלים צ ' ילי (אנחנו אוהבים להשתמש במגוון של jalapeno, סראנו, Cubanelle, ו/או Anaheim עבור עומק של טעמים) ישירות על הלהבה על תנור גז ומבשל, פונה עם מלקחיים, עד העור חרוך מושחר. (או, אם יש לך תנור חשמלי, לשים את הצ ' ילי על גיליון אפייה צלייה, מפנה עם מלקחיים, עד העור מושחר.)
מרכיבים שתצטרך
10
הסר את העור, הזרעים ואת הליבה של פלפלים קלויים.
מרכיבים שתצטרך
11
מניחים מרק tomatillo, פלפלים צ ' ילי קלויים, מיץ ליים, כוסברה ופטרוזיליה במעבד מזון (או בלנדר) ודופק עד שכל החומרים הם קצוצים דק וחלק. מתבלים לפי הטעם במלח.מחממים תנור ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
12
יוצקים את סלסה ורדה לתוך קערה רדודה או צלחת אפייה. טובלים כל טורטייה בסלסה כדי לרכך אותו.
מרכיבים שתצטרך
13
שכב טבילה שטוחה בתוך ungreased 9 X 13 צלחת אפייה ולמלא כל אחד עם כפית של שעועית לבנה, כף גבינה(ים), וכמה פרוסות של טייסון בגריל & רצועות חזה עוף מבושל לחלוטין במרכז. כחברים בתוכנית Foodbuzz Tastemaker, קיבלנו מדגם חינם של עוף בגריל ומוכן של טייסון אשר מבושל לחלוטין, 98% שומן ללא ואין חומרים משמרים, מה שהופך אותו תוספת מושלמת למאכל תוצרת בית בריא זה.מקפלים את טורטייה בשלישים מעל המילוי ומניחים בצד התפר למטה בצלחת. חזור עם טורטיות יותר עד צלחת האפייה מלאה. ואז לשפוך את שאר סלסה ורדה מעל. מכסים את החלק העליון של האנצ ' ילדות עם גבינה.אם אתה עושה אנצ ' ילדות להקפיא, לכסות להקפיא בשלב זה. לבשל (להפשיר לטמפרטורת החדר) ולאפות מכוסה 350 מעלות f במשך 30 דקות, עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
14
הסר את רדיד ומבשלים עוד כמה דקות כדי לתת ציפוי גבינה לקבל חום תוסס.
מרכיבים שתצטרך
15
מגישים אחד או שניים אנצ ' ילדה חמה על צלחת העליון עם חסה מגורר שמנת חמוצה או ממרח אבוקדו. לה בואנה comida!
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

624אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Tyson ® בגריל & רצועות חזה עוף מבושלות במלואןTyson ® בגריל & רצועות חזה עוף מבושלות במלואן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2פלפלים צ'ילי, קלויים ונקייםפלפלים צ'ילי, קלויים ונקיים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברהעלי כוסברה12טורטיות תירסטורטיות תירס1(יכול להיות או להרחיק)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו2שיני שום, לא מסולקותשיני שום, לא מסולקות3ריבס, קצוץ טרי או קפואחסה, גרוסהחסה, גרוסה2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליהעלי פטרוזיליה3ריבס, קצוץ טרי או קפואסלסה ורדה (מעל או הרדז® סלסה ורדה)סלסה ורדה (מעל או הרדז® סלסה ורדה)3ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם3ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה או ממרח אבוקדו (או שניהם!)שמנת חמוצה או ממרח אבוקדו (או שניהם!)12tomatillos השלםtomatillos השלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לבנה, מבושל (אופציונלי)שעועית לבנה, מבושל (אופציונלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן קצוץבצל לבן קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה מגוררת בסגנון מקסיקני (ים), מגוררתגבינה מגוררת בסגנון מקסיקני (ים), מגוררת3ריבס, קצוץ טרי או קפואאנצ'ילדות.אנצ'ילדות.4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאו עוף מבושל, פרוס)או עוף מבושל, פרוס)