קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות12
ציון בריאות33
מגזין

אנצ'ילדס קישואים

אנצ'ילדס קישואים
אנצ'ילדס קישואים לוקח בערך שעתיים מההתחלה ועד הסוף. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 16 גרם חלבון, 12 גרם שומן ובסך הכל 311 קלוריות. מתכון זה מכסה 20% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. 777 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. אנשים רבים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזו. אם יש לכם עלה דפנה, מיורן, כוסברה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 94%. אנצ'ילדות קישואים, אנצ'ילדות קישואים ואנצ'ילדות קישואים דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול מטגנים את הפלפלים והבצל בשמן עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
להוסיף שום; לבשל עוד דקה. מערבבים רוטב עגבניות, עגבניות, אבקת צ'ילי, סוכר, מיורן, בזיליקום, כמון, מלח, קאיין ועלה דפנה. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, 30-35 דקות או עד שמסמיך מעט. לזרוק את עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
מרז ' ורםמרז ' ורם
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מחממים תנור ל-35
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מניחים 1/3 כוס זוקיני במרכז כל טורטייה; מעל 2 כפות גבינה ו-2 כפיות זיתים.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
5
מגלגלים ומניחים את התפר כלפי מטה לשניים בגודל 13x9 אינץ'. כלי אפייה מצופים בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
6
יוצקים רוטב מעל; מפזרים את שאר הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
7
אופים, ללא כיסוי, 30-35 דקות או עד שחומם.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
8
מפזרים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
9
מגישים עם שמנת חמוצה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) רוטב עגבניותפחיות כל אחד) רוטב עגבניות850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) רוטב עגבניותפחיות כל אחד) רוטב עגבניות0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף246-inchsטורטיות תירס (6 אינץ'), מחומםטורטיות תירס (6 אינץ'), מחומם246-inchsטורטיות תירס (6 אינץ'), מחומםטורטיות תירס (6 אינץ'), מחומם11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2(יכול להיות או להרחיק)מיורן מיובשמיורן מיובש8אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה8אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1( חצילים)פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינות צ'דר מגורסות-גבינת צ' דרגבינות צ'דר מגורסות-גבינת צ' דר12ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה מופחתת שומן, לא חובהשמנת חמוצה מופחתת שומן, לא חובה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) לא מלח הוסיף עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחפחיות כל) לא מלח הוסיף עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצח2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) זיתים בשלים פרוס, סחוטפחיות כל) זיתים בשלים פרוס, סחוט0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1גדולבצל מתוק, קצוץבצל מתוק, קצוץ1( חצילים)פלפל צהוב מתוק, קצוץפלפל צהוב מתוק, קצוץ992אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pounds zucchini, shredded (aboutpounds zucchini, shredded (about

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

אנצ'ילדה עובדת ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות את סטולץ פינו נואר אורגני. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-26 דולר לבקבוק.
סטולץ פינו נואר אורגני
סטולץ פינו נואר אורגני
הפינו הזה מציג היטב את הצבע העשיר והארומה הפרחונית שלו עבור פינו נואר אורגני של קולומביה גורג'. הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של התיישנות או שישתה במקום.