קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות50
מגזין

אנצ'ילדות הודו

אנצ'ילדות הודו
אנצ'ילדות טורקיה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 48 גרם חלבון 51 גרם של שומן, וסך הכל 1082 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם צ'ילי אנצ' ו, זרעי כוסברה, זרעי שמיר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. נסו Enchiladas Verdes con Pavo (Enchiladas טורקיה ירוק צ'ילה), אנצ'ילדות הודו, ו אנצ'ילדות הודו (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את העגבניות, בצל, אנצ 'ו צ' ילי arbol, שום, סלרי, גזר, כוסברה, כמון, ושמיר ומערבבים לשלב. מתבלים במלח ופלפל ואז עוברים למחבת הצלייה אתם צולים את תרנגול ההודו פנימה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
Arbol צ ' ילהArbol צ ' ילה
כוסברה.כוסברה.
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
טורקיה כולהטורקיה כולה
כמוןכמון
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
קערהקערה
2
צלי את ההודו לפי המתכון שלך. כשהטורקיה תצלה, המיצים והשומן שלה יטפטפו ויבשלו את מרכיבי רוטב האנצ ' ילדה. (יש לזכור כי אם אתה להשרות את טורקיה עם מיצי טורקיה, הם יהיו בטעם עם מרכיבים רוטב אנצ ' ילדה שלך. כדי להימנע מתיבול ההודו שלך בדרך זו, למרוח חמאה מומסת, הודו או ציר עוף, או מרק עוף דל נתרן או שילוב של אלה.)
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
ציר עוףציר עוף
עוף שלםעוף שלם
חמאהחמאה
טורקיה כולהטורקיה כולה
3
כאשר אתה מסיר את טורקיה מהתנור לנוח, לבדוק כדי לראות שהירקות רכים ואם יש צורך להחזיר אותם לתנור כדי לסיים את הבישול.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
עבודה בקבוצות, להעביר את תערובת אנצ ' ילדה למעבד מזון או בלנדר ולעבד עד smoothif הכרחי, להשתמש בכמה כתמים של מים כדי לשחרר או לדלל את התערובת וליצור משחה חלקה. מתבלים במלח ופלפל. לעשות קדימה: רוטב אנצ ' ילדה יכול להיות מוכן מראש ומקורר, במיכל אטום, עד 3 ימים, או קפוא, עד 3 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
1
מחממים את התנור ל 177° וחמאה 2 (9-על ידי 13 אינץ') מנות אפייה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מורחים על 1 כוס רוטב אנצ ' ילדה בתחתית כל מנה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
מורחיםמורחים
3
בחר את הבשר את הפגר עוף שאריות ולהעביר קערה גדולה אתה צריך בערך 4 כוסות בשר.
מרכיבים שתצטרך
שאריות הודושאריות הודו
בשרבשר
4
הוסף חצי רוטב אנצ 'ילדה הנותרים, יחד עם חצי פרסקו queso וחצי צ' יוואווה queso, ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
Queso FrescoQueso Fresco
5
על משטח עבודה, להפיץ על 1 כוס של מילוי טורקיה על המחצית התחתונה של 1 טורטייה לגלגל אותו בסגנון בוריטו, מתקפל בצדדים כדי לאטום אותם סגור. חזור עם טורטיות הנותרים ומילוי. מסדרים את האנצ 'ילדות בחוזקה ב -2 מנות אפייה מוכנות ולאחר מכן מכסים עם הרוטב הנותר, ואחריו שאר queso פרסקו וצ' יוואווה queso. לעשות קדימה: אנצ ' ילדות טורקיה ניתן להרכיב עד לנקודה זו, מכוסה, ומקורר, עד 24 שעות, או קפוא עד 3 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
Queso FrescoQueso Fresco
טורטיהטורטיה
רוטברוטב
טורקיה כולהטורקיה כולה
גלולגלול
6
מכסים את האנצ ' ילדות בנייר כסף ואופים עד שהגבינה נמסה והרוטב מעובה וכהה, בערך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
7
מגישים מיד עם שמנת חמוצה לימונים.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
לייםליים

מרכיבים

8צ'ילי אנצ' ו מיובש, * זרעים הוסרוצ'ילי אנצ' ו מיובש, * זרעים הוסרו2largesגזר, קצוץ בערךגזר, קצוץ בערך2ביוןסלרי, קצוץ בערךסלרי, קצוץ בערך2עוף צלוי או עוף צלוי האהוב עליךעוף צלוי או עוף צלוי האהוב עליך1-2 כפות שמן זית כתית מעולהצ'ילי מיובש הם לעתים קרובות מתובל למדי ולהשאיר את החום שלהם על הידיים כך כמה טבחים כמו ללבוש כפפות גומי בעת עבודה איתם. היזהר שלא לגעת בעיניים שלךצ'ילי מיובש הם לעתים קרובות מתובל למדי ולהשאיר את החום שלהם על הידיים כך כמה טבחים כמו ללבוש כפפות גומי בעת עבודה איתם. היזהר שלא לגעת בעיניים שלך2(חוֹרֶף)זרעי שמיר שלמיםזרעי שמיר שלמים20צ'ילי ארבול מיובש, זרעים הוסרוצ'ילי ארבול מיובש, זרעים הוסרו812-inchsטורטיות קמח (12 אינץ')טורטיות קמח (12 אינץ')4עץשום, ציפורן מופרדות קלופיםשום, ציפורן מופרדות קלופים8ריבס, קצוץ טרי או קפואלימונים, חתוכים לחתיכות.לימונים, חתוכים לחתיכות.2largesבצל, קצוץ בערךבצל, קצוץ בערך28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קסו צ'יוואווה היא גבינה מקסיקנית נמסה. אם לא זמין, השתמש ב-m zarellaקסו צ'יוואווה היא גבינה מקסיקנית נמסה. אם לא זמין, השתמש ב-m zarella7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקqueso chihuahua מגוררqueso chihuahua מגורר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה מגורדת פרסקוגבינה מגורדת פרסקו8ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינה מקסיקנית קלה ומגורענת זמינה בסופרמרקטים רבים. Cotija ו feta הם תחליפים טוביםגבינה מקסיקנית קלה ומגורענת זמינה בסופרמרקטים רבים. Cotija ו feta הם תחליפים טובים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים משובח ופלפל שחור טחון טרימלח ים משובח ופלפל שחור טחון טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצהשמנת חמוצה2קילוגרםעגבניות סן מרזנו מקולפות, מנוקזות וזורעותעגבניות סן מרזנו מקולפות, מנוקזות וזורעות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל תרנגול הודו מבושל (מ הודו צלוי) או עוף (מ 2 תרנגולות צלויות)על תרנגול הודו מבושל (מ הודו צלוי) או עוף (מ 2 תרנגולות צלויות)3(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, מרוכך, לשמן את תבנית האפייהחמאה לא מלוחה, מרוכך, לשמן את תבנית האפייה4(חוֹרֶף)זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה2(חוֹרֶף)זרעי כמון שלמיםזרעי כמון שלמים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יקב EnRoute Les Pommiers Pinot Noir עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.