קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

אנצ'ילדות צ'ילה ירוקות

אנצ'ילדות צ'ילה ירוקות
Enchiladas צ'ילה הירוק נטול גלוטן, וצמחוני ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 485 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. אם יש לך jalapenos, שמנת, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 27 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 89%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Enchiladas Verdes con Pavo (Enchiladas טורקיה ירוק צ'ילה), Enchiladas צ'ילה הירוקה, ו אנצ'ילדות עוף בצ' ילה הירוקה.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Casteller Cava Rosado עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים שנעשה בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. בגיל 12 חודשים על lees לפני שחרורו, הוא מספק באופן עקבי טעמים פרימיום.קאווה תוססת, חמצמץ זה יהיה זוג טוב עם רוב טאפאס, בנוסף פירות טריים, עוגות ברי גבינות רכות, שמנת. יש לו יותר ממספיק סגנון וחומר להיות אפריטיף מעולה בכוחות עצמו.