קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

אנצ'ילדות שרימפס

אנצ'ילדות שרימפס
אנצ'ילדות שרימפס מתכון מוכן בערך 2 שעות ו 20 דקות והוא בהחלט מצוין פסקטריאן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה עיקרית זו כוללת 459 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 29 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. 23 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם תערובת גבינת צ'דר ומונטריי, טורטיות קמח, ג' ינג'ר טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש ב טורטיות קמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינמון סוכר צ'יפס כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 67%. נסו אנצ'ילדות שרימפס, אנצ'ילדות שרימפס, ו אנצ'ילדות שרימפס עם שומה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערת ערבוב שלבו 4 כפות שמן זית, שום, ג ' ינג ' ר, רוטב חם ושרימפס. שרימפס מעיל היטב עם תערובת, ומרינדה 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
שמן זיתשמן זית
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
משמנים צלחת פאי זכוכית בגודל 9 אינץ ' עם יתרת 1 כף שמן הזית. ממלאים טורטיות קמח עם שרימפס במרינדה, תערובת גבינה וסלסה. מקפלים טורטיות לגליל ומניחים בכלי הפאי המשומן.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
שמן זיתשמן זית
גבינהגבינה
שרימפסשרימפס
סלסהסלסה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
4
מורחים שכבה דקה של סלסה על גבי הטורטיות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
מורחיםמורחים
סלסהסלסה
5
אופים בתנור שחומם מראש למשך 20 דקות או עד שהשרימפס ורוד.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא משיק פרגון כרם פינו גרי. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
כרם פרגון משיק פינו גרי
כרם פרגון משיק פינו גרי
ממוסגר על ידי חומציות לימונית קלה ומינרליות תוססת, זהפינו גרי נעשה בסגנון יבש מסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע,עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בפני עצמו, פינו גרי המשיק משתלב היטב עם מגוון רחב של מאכלים כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, אפילונקניקיות מגוררות.