קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

אסיה גבינה להפיץ

אסיה גבינה להפיץ
אסיה גבינה להפיץ לוקח בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. מנה אחת מכילה 132 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. כמה אנשים מאוד אהבו את התבלין הזה. 39 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם שן שום, גבינת שמנת, פתיתי פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה הוא מאוד במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל אסייתי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 24%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: ממרח גבינת סלסה, ממרח גבינת שום, ו ממרח גבינה ארבע שכבות.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את קוביות גבינת השמנת; זורקים בעדינות לציפוי. להגשה מניחים גבינת שמנת על קרקרים; מפזרים שומשום.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות רוינארט ברוט רוז פאסלין ( חצי בקבוק). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-56 דולר לבקבוק.
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. התווית בתמונה עשויה שלא להיות התווית שהתקבלה.* את יין הוא מבריק כתום-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלינים בגימור הארוך.רונארט רוזפסלי מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מכרמים של פרמיירס קרוס. ענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבותיהם של משפחת רונארט) מצטרפים לענבים שנבחרו בקפידה מכרמי ראש הממשלה האחרים קרוס בקסטטה דה בלאנס ובמונטיין דה ריימס. הענבים לרואנארט נבחרים סל אחר סל במקור, ומשתמשים רק בפרמיירים הטובים ביותר.