קושימומחה
מוכן ב42 דק.
מנות250
ציון בריאות0
מגזין

אספרגוס כבוש

אספרגוס כבוש
אספרגוס כבוש נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 250 מנות. מנה אחת מכילה 3 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 0% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זמן הכנת המתכון כ 42 דקות. אם יש לכם אספרגוס, חומץ, מלח שימורים וכבישה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר הזה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כפית של 11%, וזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: אספרגוס כבוש, אספרגוס כבוש, ו אספרגוס כבוש.

הוראות

1
לעקר צנצנות, ולהכין מכסים.
2
בזמן שהצנצנות רותחות, הביאו לרתיחה 2 כוסות מים, חומץ ו -4 המרכיבים הבאים ב -3 קט. סיר נירוסטה על אש בינונית - גבוהה, תוך ערבוב עד שהסוכר והמלח מתמוססים.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
שוטפים אספרגוס; הצמד וזורק קצוות קשים של אספרגוס. חתוך חניתות לאורכי 4 אינץ ' (כדי להתאים לצנצנות).
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
4
מניחים 2 ענפי שמיר ושן שום 1 בכל צנצנת חמה. חזק לארוז אספרגוס, לחתוך מסתיים למטה, בצנצנות, עוזב 1/2 אינץ ' שטח הראש. מכסים בנוזל כבישה חם ומשאירים מרחב ראש בגודל 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
אספרגוסאספרגוס
שמירשמיר
5
חותם תהליך צנצנות, עיבוד 10 דקות.
6
הסר צנצנות מן המים, ולתת לעמוד, ללא הפרעה, בטמפרטורת החדר 24 שעות. כדי לבדוק חותמות, הסר את הלהקות ולחץ כלפי מטה על מרכז כל מכסה. אם המכסה לא זז, הצנצנת אטומה. אם המכסה מדכא וצץ שוב, הצנצנת אינה אטומה. חנות צנצנות אטום כראוי במקום קריר, כהה עד 1 שנה. מקררים לאחר הפתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים