קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות15
ציון בריאות7
מגזין

אספרגוס מטוגן ברוטב חרדל קריאולי

אספרגוס מטוגן ברוטב חרדל קריאולי
אספרגוס מטוגן עם רוטב חרדל קריאולי יכול להיות מתכון טוב להרחיב רפרטואר המתאבנים שלך. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 15 מנות. עם 148 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. 177 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך מלח, מיץ לימון, תיבול cajun, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון 66% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: עגבניות ירוקות מטוגנות עם סרטן וחרדל קריאולי, נקניקיות ושרימפס עם רוטב חרדל קריאולי, ו שפמנון מטוגן של רוק עם רוטב טרטר קריאולי.

הוראות

1
הצמד את הקצוות הקשים של אספרגוס. יש לשטוף אספרגוס עם מים, ולהשאיר לח.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים קמח בשקית פלסטיק resealable; להוסיף אספרגוס, חותם לנער מעיל.
מרכיבים שתצטרך
3
בצלחת רדודה, לטאטא יחד חלב חמאה, ביצה ורוטב חם. בצלחת רדודה נוספת, לשלב תערובת קמח תירס ותבלינים Cajun. אספרגוס לטבול בתערובת חלב; לדלות בתערובת קמח תירס.
מרכיבים שתצטרך
4
בתנור הולנדי גדול, יוצקים שמן לעומק של 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
5
חום שמן על חום בינוני; על 360 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
6
אספרגוס מטגנים בקבוצות במשך 4 עד 5 דקות או עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
7
ניקוז על מגבות נייר.
8
מגישים עם רוטב חרדל קריאולי.
מרכיבים שתצטרך
9
בקערה קטנה, לשלב את כל החומרים. כיסוי וצינה.

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס טריאספרגוס טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה שלםחלב חמאה שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול Cajunתיבול Cajun3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת קמח תירס עצמי עולהתערובת קמח תירס עצמי עולה3(חוֹרֶף)חרדל קריאוליחרדל קריאולי0(יכול להיות או להרחיק)תיבול קריאוליתיבול קריאולי2(יכול להיות או להרחיק)1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה1גדול(קיבלר)(קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש3(יכול להיות או להרחיק)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון0(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)15ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים, לטיגוןשמן בוטנים, לטיגון15ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק