קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות25
מגזין

אספרגוס צלוי וקסדיות פטריות מקורמל עם גבינת עיזים

אספרגוס צלוי וקסדיות פטריות מקורמל עם גבינת עיזים
צריך מתאבן ללא גלוטן וצמחוני? אספרגוס צלוי וקסדיות פטריות מקורמל עם גבינת עיזים יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 634 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. אם יש לכם טורטיות, אבקת צ'יפוטלה צ' ילי, פטריות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב טורטיות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו אספרגוס קלוי וקסדיות פטריות עם גבינת עיזים, טורטיות גבינה ואספרגוס, ו גבינת תרד ועזים עם בצל מקורמל ועגבניות מיובשות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את הבצל ו לטגן עד מכרז, על 5-7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את השום, כמון ואבקת צ ' ילי chipotle ו לטגן עד ריחני, כדקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הפטריות, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים עד שהם משחררים את המים שלהם, הנוזל מתאדה והפטריות מתחילות לקרמל, בערך 15-20 דקות.בינתיים, לזרוק את חניתות אספרגוס בשמן, למקם אותם בשכבה אחת על תבנית אפייה לצלות בתנור 204° שחומם מראש עד במכרז, על 10-15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את הפטריות מהחום ומערבבים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
6
חותכים את האספרגוס לחתיכות 1 אינץ ומערבבים אותם לתוך הפטריות.
מרכיבים שתצטרך
7
מחממים מגע של שמן במחבת נקייה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים טורטייה לתוך המחבת, לסובב אותו סביב בשמן, העליון אותו עם כמה תערובת פטריות ואספרגוס, כמה גבינות טורטייה אחרת ומבשלים עד הגבינה נמסה ואת טורטיות זהובות חום, על 2-4 דקות לכל צד. (טיפ: כדי להפוך בקלות קסדייה, מניחים צלחת מעליו במחבת, הופכים את המחבת, מורידים את הצלחת ומחליקים את הקסדייה בחזרה למחבת.)
מרכיבים שתצטרך
9
חותכים את הקסדייה ל 6 חתיכות ומגישים עם סלסה, שמנת חמוצה ומקשטים של כוסברה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.