קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

אספרגוס, קישואים וחומוס קארי ירוק

אספרגוס, קישואים וחומוס קארי ירוק
אספרגוס, קישואים קארי ירוק חומוס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 445 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך אספרגוס, שמן, להדביק קארי תאילנדי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו הודו בקארי ירוק תאילנדי וקציץ בשר קישואים ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס, ריפוי Lemongrass חומוס קארי ירוק תאילנדי עם אורז חום קוקוס קלוי, ו קארי ירוק ממהר: עם עוף, אספרגוס ועוד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את ממרח קארי ו לטגן עד ריחני, בערך דקה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את חלב הקוקוס, רוטב דגים, מיץ ליים, סוכר, עלי ליים וחומוס, מביאים לרתיחה ומבשלים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את קישואים ואספרגוס ומבשלים עד מכרז, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מן החום לשרת מעוטר בזיליקום טרי ופרוס צ ' ילי אדום
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Indaba Chenin Blanc עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.